United Way Romania: Manager Dezvoltare Resurse

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.04.2021

    United Way Romania (UWRo) este o fundaţie românească, care are ca principal scop îmbunătăţirea calitatății vieţii copiilor, adulților și vârstnicilor aflați în dificultate, prin încurajarea donaţiilor individuale, corporatiste şi a voluntariatului. Activitatea Fundației se concentrează pe cele trei direcții care pun bazele unei comunități prospere: acces la o educație de calitate, servicii bune de sănătate și un venit suficient pentru a întreține o familie. 
    Programele United Way România sprijină anual peste 10.000 de persoane în dificultate, cu susținerea a peste 2.000 de donatori individuali, 40 de donatori majori, 100 de companii şi peste 1.000 de voluntari. United Way România este afiliată la United Way Worldwide, o rețea de aproape 1.800 de organizaţii locale din peste 40 de țări.

    United Way România caută un Manager Dezvoltare Resurse pozitiv, motivat și perseverent în relația cu companiile partenere, și un membru de echipă optimist, energic și dedicat. 
    Acesta/ Aceasta va prelua managementul și implementarea de zi cu zi a tuturor activităților legate de campania anuală de strângere de fonduri, de relația cu membrii programului Major Donors și de alte evenimente și programe de fundraising.

    "Vrem să ne întregim echipa cu o persoană care clădește ușor relații și este motivată de provocări, cautând resurse și mijloace noi pentru a atinge obiectivele financiare pe care rolul său le presupune."

    Responsabilități principale ale Managerului Dezvoltare Resurse din cadrul United Way Romania:
    - Account management pentru portofoliul de companii partenere al organizației;
    - Dezvoltă obiective financiare și non-financiare pentru portofoliul de companii partenere pe care îl gestionează (pentru a atinge obiectivul campaniei anuale de strângere de fonduri), planifică și implementează un plan anual pentru atingerea lor;
    - Lucrează împreună cu Directorul Executiv pentru a dezvolta un plan de strângere de fonduri - atât în sectorul corporatist, cât și în ceea ce privește donatorii individuali;
    - Gestionează modele de atragere de noi donatori specifice United Way: campanii în companii; Major Donors; evenimente corporate de voluntariat și fundraising ;
    - Sprijină Directorul Executiv și membrii Board-ului în promovarea mecanismelor filantropice și în atragerea noilor sponsori și donator;
    - Actualizează baza de date cu informații exacte despre donatori și procesul de fundraising;
    - Propune și organizează noi eforturi de mobilizare (ex. evenimente pentru donatori, "awareness days" sau evenimente de voluntariat);
    - Coordonează organizarea evenimentelor de strângere de fonduri;
    - Reprezintă United Way România la evenimentele organizației și evenimente externe, inclusiv întâlniri cu donatori existenți și potențiali, evenimente de activare, cine, gale, întâlniri ale profesioniștilor din domeniu și participă ca speaker la evenimente;
    - Oferă expertiză în diferite abordări privind strângerea de fonduri în mediul corporativ, individual și prin evenimente speciale;
    - Coordonează și supervizează activități de research pentru identificarea de noi donatori și noi moduri de retenție a donatorilor existenți;
    - Comunică eficient și constant cu donatorii (în persoană, prin telefon sau e-mail);
    - Garantează pentru toate informațiile confidențiale folosite în exercitarea atribuțiilor.

    Candidatul ideal:
    - Trebuie să fie un adept entuziast al construirii comunității, care își folosește abilitățile de comunicare și resursele de voluntariat; 
    - Promovează colaborarea și deplina înțelegere între numeroase categorii sociale provenind din medii diverse;
    - Are cunostinte vaste despre sectorul neguvernamental din Romania si despre mediul de afaceri, in general;
    - Dispune de un nivel înalt de integritate, pasiune față de voluntariat, filantropie și sprijinul persoanelor defavorizate;
    - Are experienta de cel putin 5 ani in activitati de fundraising.

    Cerințele rolului:
    - Absolvent de studii superioare (preferabil în Marketing, Vânzări, Comunicare sau Sociologie);
    - Experiență și rezultate dovedite în strângerea de fonduri;
    - Experiență în mediul corporate, în relații cu clienții și/sau vânzări este un avantaj;
    - Sigur pe sine și confortabil în solicitarea de resurse financiare sau pro-bono;
    - Experiență de management de proiect care implică mai multe părți interesate;
    - Capacitatea de a prioritiza, de a lucra sub presiune cu priorități care se schimbă din mers, autonom sau cu puțină supervizare, de a își organiza propria activitate și de a lua inițiativă;
    - Diplomație și capacitate de a colabora eficient cu diverse tipuri de organizații și parteneri, depășind ușor bariere ca limbă, cultură sau distanță;
    - Abilități excelente de comunicare (scrisă și verbală);
    - Experiență în furnizarea de prezentări/sesiuni de training în fața unor grupuri mari;
    - Experiență de lucru cu voluntarii de la toate nivelurile unei organizații;
    - Fluent în engleză;
    - Cunoștințe de MS Office (Word / Excel / Power Point / Outlook);
    - Abilități interpersonale și de colaborare excelente, spirit puternic de echipă;
    - Răbdare, flexibilitate și simțul umorului;
    - Abilități excelente de time management;
    - Gândire analitică, orientată spre rezolvarea problemelor;
    - Atitudine customer service, orientată către colaborare;
    - Pro-activ(ă).

    Multumim pentru interesul acordat! Asteptam candidatura ta!

     *Ținând cont de volumul mare de CV-uri, marturisim că ii vom contacta numai pe candidații selectați pentru interviu. 

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>