Sef Sectie - Penny Baile Herculane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PENNY. active.


Vezi toate job-urile Sef Sectie - Penny Baile Herculane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: PENNY.
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Alt oras
  • Actualizat la: 03.04.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm PENNY:

    PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

    PENNY Romania deja înseamnă:

    376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 
    7000 de angajați

    Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

    Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

    Ce spun colegii noștri despre PENNY?

    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

    „Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

    Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

    În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.


    Cerinte

    Te așteptăm în cadrul companiei noastre dacă
    • ai finalizat studii medii (studii superioare – constituie avantaj);
    • ai experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail – acest lucru contituie avantaj;
    • ai cunostințe de baza privind utilizarea calculatorului: Word, Excel;
    • ești disponibil să lucrezi în ture organizate pe durata întregii săptămâni: dimineața și după-amiaza, iar când tura ta va fi în weekend primești un spor suplimentar;
    • îți place să ai autonomie și ești îndreptat către găsirea unor soluții potrivite;
    • ai o minte analitică, iar orientarea către cifre și analize de date te caracterizează;
    • ești o persoană căreia îi place să pună lucrurile la punct în cele mai mici detalii;
    • ești o persoană responsabilă și orientată spre rezultate;
    • ai rezistență la efort și un ritm alert de lucru;
    • ai cunoștințe de limba engleză nivel mediu – de preferat;

    Responsabilitati

    Rolul acesta presupune să

    • coordonezi echipa și să reprezinți managerul de magazin în lipsa acestuia;
    • menții standardele de calitate PENNY: magazin curat, ordonat, aprovizionat;
    • participi activ în gestiunea corectă și eficientă a produselor din magazin;
    • preiei și gestionezi valori bănesti și întocmești documentele contabile;
    • te asiguri că principiile de vânzare sunt implementate corespunzător în magazin;
    • planifici activitățile și timpul de lucru al colegilor din echipă oferind feedback constant;
    • fii responsabil cu aprovizionarea mărfurilor la raft;
    • preiei și gestionezi solicitările și eventualele reclamații ale clienților;
    • deții un rol activ în activitatea zilnică din magazine;
    • să construim împreună o relație deschisă cu clienții noștri, astfel încât să le oferim din energia și dinamismul nostru;
    • să ajutam la organizarea mai bună a magazinului, cu ajutorul rezistenței la efort și a ritmului alert de lucru al echipei;

    Ce beneficii ai la PENNY:
    • Pachet salarial, format din salariu fix si bonusuri (de performanță, de retenție/reducere a fluctuației, de grijă privind prospețimea produselor);
    • Tichete de masă acordate sub forma de card, Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun;
    • Spor de 100% pentru zilele de sărbatori legale lucrate;
    • Spor de 50% pentru zilele de weekend lucrate;
    • Asigurare medicală privată;
    • Traininguri și formări profesionale;
    • Acces la biblioteca Bookster, de unde se pot împrumuta cărți în mod gratuit;
    • Zile suplimentare pentru concediu de odihna. Pornim de la 22 de zile de concediu și numarul de zile de concediu crește în funcție de vechimea în companie;
    • Zi liberă plătită de ziua ta de naștere;
    • Voucher pentru rechizite școală și pentru scutece nou născuți.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PENNY.. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PENNY. >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Sebes, Sibiu,

    Targu Mures,

    Ramnicu Sarat,

    Vezi job-uri similare (786)