International Finance Trainee
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile PENNY. active.Vezi toate job-urile International Finance Trainee active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro |
Angajator: | PENNY. |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.02.2021 |
Remote work: | On-site |
Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.
Îți prezentăm PENNY:
PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.
PENNY Romania deja înseamnă:
376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi)
7000 de angajați
Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.
Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.
Ce spun colegii noștri despre PENNY?
„Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]
„Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]
În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.
Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.
În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.
• Completed Bachelor's or Master's degree in Business Admin., Economies, Commerce, Finance, Controlling, Mathematics, Physics or IT (with management aspects) with excellent grades and hon-ours
• Minimum 6 months’ experience in the context of internships or student jobs
• Ideally project management experience
• Strong communication and presentation skills
• Strong analytical skills
• High level of commitment and eager to learn
• Proactive and hands-on mentality
• Management potential & curious for overarching perspectives
• Good knowledge of MS Office (especially Excel and PowerPoint) and preferably experience in virtu-al collaboration tools (e.g. MS Teams)
• Advanced good English skills, second foreign language is an advantage (German, Italian or an eastern European language)
• Willingness to travel (ca. 50% during program)
• Willingness to be relocated after program
• During the first 3 months you will get to know the core of our business in one of our stores in your country of employment, while receiving basic sales training, working actively with colleagues in the store and handling your first responsibilities.
• In the subsequent 3 months’ of in-depth job rotation, you will gain the insight into the supply chain of your country of employment, with involvement in specific departments (such as logistics. dispo-sition, category management, purchasing, product management), completing your local journey through our core processes
• In the next 4 months, you will get to know our international business and take on a project-related activity in finance, in one of our other European operational business units.
• A new job rotation opportunity through departments positioned in the responsibility of a CFO will take part in the next 3 months in your country of employment.
• Another exciting project collaboration on a comprehensive finance topic will then wait for you for the next three months in our German headquarters.
• During the trainee program, you will benefit from a personal mentor, group-wide networking and exchange with our managers.
• Furthermore, you receive special professional and personality trainings and coaching.
OFFERS THAT INSPIRE YOU
• Long-term, interesting and varied work for a reliable employer in a supportive team
• A diversified range of duties in an intercultural diverse and internationally active environment
• Your own company mobile phone and laptop for maximum working flexibility
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
International Leadership Trainee - Coca - Cola HBC Aplica fara CV | |
Programe de internship, trainee sau joburi entry-level in Muntenia Aplica fara CV | |
Go Graduate Trainee Commercial BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (18) |
Raporteaza eroarea la