International Buyer with German

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile International Buyer with German active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 26.01.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Candidatul ideal:
    Cautam o persoana cu atitudine proactiva si spirit de initiativa pentru proiectul nostru B2B.
    Profilul candidatlui:
    - Experinta anterioara în comert B2B – reprezinta un avantaj,
    - Cunoastere la nivel conversational bun a limbii Germane,
    - O buna cunoastere a MsOffice,
    - Aptitudini reale de adaptare, implicare, entuziasm, ambitie si dinamism.

    Responsabilitati

    Buyerul identifica furnizori si achizitioneaza loturi de produse.


    Principalele responsabilitati:
    - Gestionarea si dezvoltarea unei relatii de business cu furnizori
    - Negocierea ofertelor si urmarirea întregului proces de achiztie,
    - Îndeplinirea KPI-lor si atingerea targetelor de achizitii,
    - Colaborarea cu departamentul de Marketing,
    - Prospectarea pietei în vederea dezvoltarii bazei de date cu noi furnizori.

    Alte informatii

    Beneficii:
    Pentru c? pre?uim implicarea ?i dorin?a de a înv??a, oferim urm?toarele avantaje:
    - Contract de munc? pe perioad? nedeterminat?,
    - Instruire ?i formare în domeniul comer?ului interna?ional,
    - Feedback ?i coaching permanent,
    - Oportunit??i reale de a dezvolta o carier? într-un mediu profesionist, împreun? cu o echip? dinamic? ?i de succes,
    - Pachet salarial atractiv (salariu fix + sistem de beneficii + sistem de bonus lunar).