Suport Departament Taxe

Angajator: Talent Stream
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.12.2020
    Scurta descriere a companiei

    Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
    - Have minimum three (3) years worth of experience
    - Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
    - Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution

    Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.

    Cerinte

    Absolvent de Studii Economice
    Experienta pe un job similar minimum 1 an
    Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
    Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare;
    Capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor și a locului de muncă;
    Capacitate de a respecta termene-limită;
    Atenție la detalii;
    Plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi;
    Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;
    Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență

    Responsabilitati

    Organizarea şi mentenanţa folderului destinat departamentului de taxe, conform structurii prestabilite
    Pregatirea facturarii lunare a departamentului de taxe;
    Crearea si actualizarea bazelor de date interne;
    Supravegherea progresului de documente prin intermediul departamentelor de asistență pentru litigii, ordonă transcrieri de la serviciile de raportare și îndeplinește solicitările din partea unui avocat extern și a altor personale;
    Pregatirea diferitelor rapoarte
    Pregatirea documentelor solicitate de consultanti pentru clienti;
    Arhivarea fizică şi electronică a documentelor;
    Research cazuri, spete relevante pentru departamentul de taxe si legal;
    Pregatirea newsletter-ului
    Redactare, formatare şi corectare documente, întocmire documente pe baza şabloanelor existente,conform solicitărilor primite;
    Activităţi administrative şi de secretariat, incluzând printre altele copiere şi scanare documente corespondenţă clienţi;