Web Support Technician

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.12.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană autonomă, comunicativă, cu spirit de echipă și capacitate de organizare pentru a se alătura Departamentului Web de la sediul nostru din București.

    Pentru reușita în această misiune este nevoie să ai:
    - Experiență într-o poziție similară (minim 2 ani);
    - Cunoștințe de bază despre JavaScript, MySQL și PHP;
    - Cunoștințe de limba franceză - nivel avansat;
    - O afinitate pentru domeniul IT, în special pentru partea de Support;
    - Capacitatea de a stabili un diagnostic la distanță și de a pilota utilizatorii aflați în situații de criză;
    - Spirit de inițiativă, curiozitate și proactivitate.

    Responsabilitati

    În calitate de Web Support Technician principalele tale misiuni vor fi să:
    - Asiguri diagnosticul și asistența tehnică de nivelul 2 ;
    - Documentezi toate problemele și examinezi toate aplicațiile web pentru acuratețe și funcționalitate;
    - Colaborezi cu alte echipe de asistență pentru a rezolva incidentele ;
    - Elaborezi și respecți procedurile de lucru;
    - Asiguri calitatea serviciului IT;
    - Propui idei pentru îmbunătățirea activității departamentului.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivelul companiei;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.