Web Support Technician
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Web Support Technician active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.12.2020 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Căutăm o persoană autonomă, comunicativă, cu spirit de echipă și capacitate de organizare pentru a se alătura Departamentului Web de la sediul nostru din București.
Pentru reușita în această misiune este nevoie să ai:
- Experiență într-o poziție similară (minim 2 ani);
- Cunoștințe de bază despre JavaScript, MySQL și PHP;
- Cunoștințe de limba franceză - nivel avansat;
- O afinitate pentru domeniul IT, în special pentru partea de Support;
- Capacitatea de a stabili un diagnostic la distanță și de a pilota utilizatorii aflați în situații de criză;
- Spirit de inițiativă, curiozitate și proactivitate.
În calitate de Web Support Technician principalele tale misiuni vor fi să:
- Asiguri diagnosticul și asistența tehnică de nivelul 2 ;
- Documentezi toate problemele și examinezi toate aplicațiile web pentru acuratețe și funcționalitate;
- Colaborezi cu alte echipe de asistență pentru a rezolva incidentele ;
- Elaborezi și respecți procedurile de lucru;
- Asiguri calitatea serviciului IT;
- Propui idei pentru îmbunătățirea activității departamentului.
Beneficii:
- Formare la nivelul companiei;
- Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Pachet salarial și mediu de lucru atractive.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Tech Support with Linux – On-site, Bucharest BUCURESTI, | |
Network technician – Level 1 Support Aplica fara CV | |
Customer Representative (Bilingual: Italian/English) – On-site, Bucharest BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (512) |
Raporteaza eroarea la