Specialist Customer journey - Bucharest

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Specialist Customer journey - Bucharest active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.02.2021
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
    - Minimum 2 ani experiență într-o poziție similară, în activitatea comercială/marketing;
    - Cunoașterea generală a principiilor și practicilor de marketing și comunicare comercială;
    - Cunoașterea modului în care clientul interacționează cu businessul prin touchpoints și interacțiuni;
    - Reprezintă avantaj cunoașterea generală a business-ului și a pieței energetice din România, inclusiv a legislației specifice;
    - Cunoștințe operare MS Office (Excel, Word, Power Point, Visio);
    - Cunoștințe de management de proiect;
    - Cunoașterea avansată a limbii engleze;
    - Capacitatea de a lucra în echipă, cu o serie de colaboratori interni și externi, în proiecte transversale;
    - Capacitate de analiză și sinteză;
    - Abilități de prezentare.

    Responsabilitati

    - Promovează constant în întreaga companie o cultură a colaborării și împărtășirii de informații și cunoștințe privitoare la clienți și la experiențele acestora;
    - Colaborează cu echipele implicate în procesul de lansare în piață de noi servicii/produse, pentru a se asigura că acestea respectă principiile de customer experience descrise în hărțile clientului;
    - Participă la proiecte transversale cu implicații în vânzare, marketing, comunicare, customer care, back office;
    - Colaborează cu echipa de business process și cu responsabilii de procese din toate structurile Direcției, pentru a asigura o experiență de client facilă în paralel cu fluidizarea și simplificarea proceselor de interfață cu clienții companiei, participând astfel la creșterea nivelului de satisfacție a clienților, angajamentul, retenția și loialitatea;
    - Colaborează cu toate departamentele pentru a identifica oportunitățile de soluționare a problemelor din interacțiunea cu clienții, inclusiv cu departamentele implicate în mentenanța și dezvoltarea sistemului informatic, comercializare și marketing și cu orice alte entități care prin activitatea lor generează sau modifică puncte de interacțiune (touch points) pentru clienți;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>