Category Manager

Angajator: INTERBRANDS Marketing Distribution
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.11.2020
    Scurta descriere a companiei

    Established in 1993, Interbrands Marketing & Distribution is today one of the most important companies in the distribution and marketing of FMCG in Romania, and our goal is to remain at the forefront of the supply chain solutions, providing value and quality to our customers nationwide.

    Enjoy the Right Choice!

    Cerinte

    Experienta in vanzari de minim 4 ani;
    Cunostinte aprofundate legate de piata FMCG;
    Excelente abilităţi de comunicare si relationare;
    Nivel superior de dezvoltare al competentelor gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa;
    Etică profesională şi integritate personală;
    Cunoştinţe de limba engleză si utilizare pachet MS Office (nivel mediu-avansat, in special Excel);
    Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;

    Responsabilitati

    Realizarea reconcilierilor lunare pentru costurile promo;
    Intocmirea lunara a forecast-ului de vanzare;
    Realizarea de initiative & plan promo – in aliniere cu Furnizorul;
    Definitivare & transmitere catre departamentul Customer Service a planulului promo, inclusiv impartirea bugetelor Furnizorului pe branduri;
    Realizarea de vizite teren ori de cate ori este nevoie;
    Realizarea de actiuni pentru exhaustare stoc neperformant & capete de stoc;
    Intocmirea de raportari financiare catre Furnizor;
    Raportarea costurilor recuperabile catre departamentul Contabilitate si urmarirea recuperarii acestora;
    Urmarire costurilor promo clienti IKA&asimilati si realizarea de follow-up pentru recuperarea lor;
    Realizarea de scorecard & tracking KPI;
    Analizarea scumpirilor (impreuna cu BUM) - determinarea nivelului optim de incarcare;
    Conceperea si dezvoltare POSM-uri (materiale publicitare destinate punctelor de vanzare a produselor) – impreuna cu BUM, Furnizor si agentiile de specialitate;
    Administrarea bugetelor de marketing puse la dispozitie de BUM si Furnizor;
    Mentinerea si controlul fondurilor de marketing precum si a altor activitati promotionale ale Furnizorului, in stransa colaborare cu BUM si Furnizor;
    Comunicarea/relationarea permanenta cu forta de vanzari, in scopul oferiririi suportului necesar.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre INTERBRANDS Marketing Distribution. Consultati Politica de procesare a datelor personale a INTERBRANDS Marketing Distribution >>