Office Manager (with German)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Talent Stream active.


Vezi toate job-urile Office Manager (with German) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Talent Stream
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.07.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
    - Have minimum three (3) years worth of experience
    - Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
    - Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution

    Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.

    Cerinte

    Abilitati:
    • Studii superioare
    • Experienta de minim 2 ani pe o pozitie asemanatoare
    • Limba engleza sau germana – nivel avansat
    • MS Office – nivel mediu
    • Abilitati de comunicare
    • Capacitatea de analiza si sinteza a unui volum mare de informatii
    • Capacitatea de autoorganizare si punctualitate
    • Echilibru emotional
    • Discernamant si capacitate de a rezolva problemele
    • Spirit de echipa

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    • Direct implicata in activitatile specific unui rol de Assistant Manager
    • Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere și arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
    • Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfașurarii activitatii zilnice
    • Generarea de rapoarte in relatia cu partenerii
    • Direct implicata in activitati de colaborare cu echipa de vanzari din tara
    • Indeplinirea activităților zilnice de secretariat
    • Preluarea si direcționarea apelurilor telefonice
    • Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate
    • Actualizarea bazei de date documente
    • Rezervari hotel parteneri externi, etc.
    • Elaborarea și redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
    • Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmeiAsigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerințele zilnice

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Remote

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (59)