Smart Office Manager

Angajator: Bookster
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.12.2020

    Căutăm un Smart Office Manager vesel, isteț și super-ultra-mega organizat, care poate jongla cu voie bună cu provocările administrative ale biroului nostru.

    Cum ești tu?

    • Vrei să înveți ceva nou în fiecare zi și Bookster îți va oferi contextul pentru a face asta;
    • Te provoci constant să faci lucrurile mai eficient și mai isteț;
    • Îți arhivezi cu grijă documentele personale și știi exact unde să cauți atunci când ai nevoie de certificatul de garanție al mașinii de spălat pe care ai cumpărat-o în urmă cu 3 ani;
    • Ne bucurăm dacă ai 2-3 ani de experiență în domeniul financiar/administrativ.

    Ce vei face?
    • Vei avea grijă să avem un birou vesel, eficient și organizat;
    • Te vei ocupa de achiziționarea celor necesare în birou (de la produse de curățenie, până la rechizite și alte consumabile), dar și de decorarea acestuia;
    • Vei fi responsabil de relația cu furnizorii (negocierea contractelor, plasarea comenzilor, verificarea facturilor și soluționarea diferitelor probleme);
    • Vei avea atribuții de HR admin: te vei ocupa de contractele de angajare ale colegilor, activarea beneficiilor extra-salariale, medicina muncii, înregistrarea concediilor medicale, serviciile de securitate și protecție a muncii;
    • Vei fi suport pentru Contabilitate;
    • Vei organiza sau participa la organizarea unor evenimente de echipă (happy hours, teambuilding-uri, petrecerea de Crăciun etc);
    • Vei păstra relația cu banca;
    • Îl vei ajută pe CEO-ul Bookster cu diverse solicitări care țin de nevoile echipei sau a spațiului de lucru.

    Ce beneficii ai?
    • Pachet salarial competitiv, tichete de masă, abonament pentru mobil, abonament premium la clinicile Regina Maria;
    • 25 de zile de concediu;
    • Un mediu de lucru vesel;
    • Pauză de lectură zilnică;
    • Cafea bună și ceaiuri aromate;
    • „Healthy Bar” cu fructe proaspete, alune, migdale și alte semințe crude;
    • Happy Hours și teambuildinguri;
    • 3 cărți alese special pentru ține de către CEO-ul Bookster.

    Data de început a contractului va fi în perioada februarie – martie.

    Cum aplici?
    Dacă visezi la un job într-o firmă faină și îți dorești să vii la birou zâmbind dimineața, apasă pe butonul Aplică și povestește-ne despre tine. Doar aplicațiile primite pe site-ul Bookster vor fi luate în considerare. Următoarea etapă în procesul de recrutare este un test cu 25 de întrebări de tip GMAT.

    Read’n’Roll!