Operator introducere-validare facturi/documente/date-back-office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Operator introducere-validare facturi/documente/date-back-office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Altele
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.11.2020
    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    Candidatul ideal
    • Cunoştinţe operare PC, cunostinte medii office (word, excel) si PDF;
    • Dexteritate si viteza in utilizarea PC-ului;
    • Atenție sporită la detalii, dexteritate, multitasking;
    • Persoana serioasa, responsabila, analitica;
    • Abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire de prioritati;
    • Capacitatea de a lucra cu termene si proceduri de lucru;
    • Experienta minima intr-o pozitie similara privind gestionarea facturilor sau intr-un domeniu similar;
    • Formarea economica (liceu, facultate, experienta);
    • Cunostinte medii de limba engleza;
    • Foarte bune abilitati de organizare, comunicare si planificare a propriei activități;
    • Persoana dornica de dezvoltare profesionala.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    • Desfasoara activitate back-office de operare date;
    • Verificare facturi si documente emise si corectitudinea intocmirii lor;
    • Validarea campurilor si valorilor conform instructiunilor si codurilor specifice;
    • Lansarea datelor in fluxul de plati;
    • Respectarea proceselor calitative si finalizarea lor in deadline;
    • Activitate call-center pentru procesarea/validarea datelor.

    Alte informatii

    Beneficii
    • Program de lucru de 8h/zi, Luni-Vineri-09:00-17:00;
    • Contract pe o perioada nedeterminata;
    • Un job dinamic si diversificat, intr-un mediu placut si modern;
    • Oportunitatea de a te dezvolta personal si profesional;
    • Training-uri de start-up si training-uri de dezvoltarea profesionala platite;
    • Concursuri motivationale si premii motivante;
    • Activitati interne, evenimente si concursuri tematice, petreceri de Halloween, Valentine’s Day, etc. (verifica paginile de Facebook si de Instagram);
    • Abonament personalizat la clinica Regina Maria;
    • Acces nelimitat la biblioteca Bookster;
    • Posibilitati reale de promovare in cadrul companiei;
    • Colegi simpatici-500 la numar si teambuilding-uri.