Operator introducere-validare facturi/documente/date-back-office
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Valoris Center active.Vezi toate job-urile Operator introducere-validare facturi/documente/date-back-office active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Valoris Center |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.11.2020 |
Remote work: | On-site |
La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.
Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.
Candidatul ideal
• Cunoştinţe operare PC, cunostinte medii office (word, excel) si PDF;
• Dexteritate si viteza in utilizarea PC-ului;
• Atenție sporită la detalii, dexteritate, multitasking;
• Persoana serioasa, responsabila, analitica;
• Abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire de prioritati;
• Capacitatea de a lucra cu termene si proceduri de lucru;
• Experienta minima intr-o pozitie similara privind gestionarea facturilor sau intr-un domeniu similar;
• Formarea economica (liceu, facultate, experienta);
• Cunostinte medii de limba engleza;
• Foarte bune abilitati de organizare, comunicare si planificare a propriei activități;
• Persoana dornica de dezvoltare profesionala.
Descrierea jobului
• Desfasoara activitate back-office de operare date;
• Verificare facturi si documente emise si corectitudinea intocmirii lor;
• Validarea campurilor si valorilor conform instructiunilor si codurilor specifice;
• Lansarea datelor in fluxul de plati;
• Respectarea proceselor calitative si finalizarea lor in deadline;
• Activitate call-center pentru procesarea/validarea datelor.
Beneficii
• Program de lucru de 8h/zi, Luni-Vineri-09:00-17:00;
• Contract pe o perioada nedeterminata;
• Un job dinamic si diversificat, intr-un mediu placut si modern;
• Oportunitatea de a te dezvolta personal si profesional;
• Training-uri de start-up si training-uri de dezvoltarea profesionala platite;
• Concursuri motivationale si premii motivante;
• Activitati interne, evenimente si concursuri tematice, petreceri de Halloween, Valentine’s Day, etc. (verifica paginile de Facebook si de Instagram);
• Abonament personalizat la clinica Regina Maria;
• Acces nelimitat la biblioteca Bookster;
• Posibilitati reale de promovare in cadrul companiei;
• Colegi simpatici-500 la numar si teambuilding-uri.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
Operator back office cu limba italiana Hybrid | |
Operator back office cu limba italiana Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (477) |
Raporteaza eroarea la