Manager de categorie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Mega Image active.


Vezi toate job-urile Manager de categorie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Mega Image
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2020
    Remote work: On-site



    De 25 de ani, in Mega Image, povestile de succes se scriu pe perioade lungi de timp. Acestea sunt scrise de oameni pentru care pasiunea pentru excelenta, loialitatea si dorinta de a reusi indiferent de situatii, schimbari sau provocari reprezinta un mod de a trai si de a se dezvolta continuu.

    Uite care vor fi responsabilitatile tale:

    • Negocierea cu furnizorii a conditiilor contractuale, conform obiectivelor date de companie si in conformitate cu legislatia in vigoare;
    • Comunicarea catre furnizor a modalitatilor de lucru cu compania, toate procedurile si formularele pe care acesta trebuie sa le completeze/ respecte;
    • Pregatirea negocierilor cu furnizorii;
    • Respectarea politicii de pret a companiei si stabillirea marjelor pe categorie, tinand cont de aceastea;
    • Negocierea cu furnizorii a promotiilor de pret sau a ofertelor speciale menite sa aduca preturile de la raft la nivelul solicitat de politica companiei, dar si pentru a obtine marja stabilita pe categorie;
    • Transmiterea catre asistenti a modificarilor de pret primite de la furnizori;
    • Gestionarea sortimentatiei din categoria alocata, in scopul cresterii categoriei in linie cu strategia companiei;
    • Delistarea produselor neperfomante sau care au pierderi mari si inlocuirea lor cu altele performante.
    Nu vei face asta singur, ci alaturi de o echipa pasionata de a lucra cu si pentru oameni.

    Ne dorim ca tu sa vii cu:
    • Studii superioare finalizate (preferabil profil economic);
    • Experienta anterioara similara de minim 1 an in activitati de achizitii;
    • Cunostinte MS Office (Excel, Word, Outlook);
    • Cunoastinte de limba engleza la nivel mediu.
    Ar fi ideal daca ai:
    • Foarte bune abilitati de comunicare, abilitati de organizare si proactivitate;
    • Gandire analitica si strategica.
    Asa ca, pune-ti pe lista avantajele de a fi #mega:
    • Pachet variat de compensatii si beneficii;
    • Card de tichete de masa;
    • Bonus anual prin care iti rasplatim performanta si devotamentul;
    • Card de reduceri dedicat achizitionarii produselor Marca Proprie Mega Image;
    • Evenimente interne prin care recunoastem meritele colegilor nostri;
    • Suport financiar pentru evenimente speciale din viata ta;
    • Reduceri dedicate iubitorilor de lectura, pasionatilor de shopping si celor care isi doresc sa se mentina “in forma”.
    • Posibilitatea de crestere in cariera si mobilitate interna.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (62)