Telesales Outbound

Angajator: qpas
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    Nothing is impossible. Every person has its place. Our role is to bring them together, with dedication and responsibility. Through expertise and concrete tools, we make sure that well find the right one for you. And we are doing so by personally knowing the candidates and the companies, evaluating them thoroughly and then searching what fits them best.

    Cerinte

    - Bune abilitati de comunicare si interrelationare;
    - Cunoasterea limbii engleze peste medie;
    - Cunoastere tehnici de vanzare;
    - Abilitati de munca intr-un mediu interactiv, acordarea si transmiterea de informatii, integrare rapida in colectiv, respectarea instructiunilor verbale/scrise, operare computere si alte echipamente electronice, capacitatea de a lucra in conditii de stres, spirit de echipa, atentie distributiva, receptivitate, respectarea termenelor, promptitudinea, respectarea riguroasa a regulilor si instructiunilor;
    - Capacitate de creare a unor strategii de cautare, abordare de clienti noi precum si abilitati de prioritizare a activitatilor zilnice;
    - Experienta in gestionarea apelurilor telefonice, experienta relevanta in activitati de Outbound Calling – Farming si Hunting;
    - Capacitatea de a translata caracteristicile si avantajele produselor in beneficii pentru client;
    - Abilitati de ascultare si intelegere a nevoilor clientilor si oferirea de solutii pentru acestia;

    Responsabilitati

    - Contacteaza clientii actuali si potentiali in vederea promovarii/vanzarii produselor; - - Contacteaza clienti sau potentiali clienti in vederea dezvoltarii de parteneriate cu acestia;
    - Ofera suport/informatii conform strategiei companiei si conditiilor transmise de catre superior;
    - Verifica veridicitatea si corectitudinea informatiilor introduse in CRM, baze de date, etc.;
    - Se documenteaza in permanenta, referitor la noile produse/conditii comerciale oferite clientilor;
    - Urmareste si propune modul de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi;

    Alte informatii

    Incepand cu data de 25 mai 2018, a intra invigoare Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privindprotecțiadatelor). Prin aplicarea la acest job, se considera ca avem consimțamantul Dvs. implicit, pentru procesarea datelor cu caracter personal, de catre QPAS, conform Regulamentului (UE) 2016/679.