Customer Support Executive

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitate, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate;
    • Gandire analitica si abilitati excelente de comunicare verbal si scris;
    • Bune cunostinte de limba engleza;
    • Orientare catre client si atitudine proactiva;
    • Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii eficiente si rapide;
    • Cunostinte avansate de operare a pachetului Microsoft Office (in special Word si Excel);
    • Spirit de echipa, perseverenta, flexibilitate;

    Responsabilitati

    • Inregistreaza si raspunde solicitarilor sosite din partea clientilor prin intermediul urmatoarelor canale de comunicare: e-mail, fax, corespondenta, casa de avocatura, cu privire la diferitele etape contractuale, costuri, clauze contractuale, situatii punctuale intervenite in derularea contractului;
    • Rezolva reclamatiile primite din partea clientilor cu privire la produsele si serviciile oferite de companie;
    • Intocmeste raspunsuri scrise catre autoritatile statului cu privire la derularea contractelor de leasing/credit, starea fiscala etc;
    • Realizeaza raportari specifice cu privire la activitatea individuala si din cadrul departamentului pentru urmarirea indeplinirii diverselor activitati/campanii;
    • Colaboreaza cu celelalte departamente interne in vederea solutionarii solicitarilor gestionate.