Customer Support Gaming with German

Employer: APT Resources Services SRL
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Internet - eCommerce
  • Telecommunication
  • Job type: full-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 19.09.2020
    Short company description

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Requirements

    Your recipe for succes:
    Fluency in German and English (B2 minimum level);
    Excellent written and verbal communication;
    Team spirit;
    Motivational fit;
    Flexibility;
    Customer oriented;
    Attention to details.

    Responsibilities

    What you will do:

    Provide voice, chat and email support for issues such as: account and billing services, technical support and in-game support.
    Offer assistance to customers for different devices and for a variety of problems like in game errors, log in problems, account settings, etc.

    - Inbound calls (40%), Click-to-chat (55%), Email support (5%).

    What we offer:

    Attractive salary;
    Meal tickets;
    Private medical insurance;
    Performance bonus;
    A young and dynamic team and opportunities to grow.

    200827IV