Customer Service Representative- Limba Engleza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Customer Service Representative- Limba Engleza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.08.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    • Nivel avansat al limbii engleze ( B2,C1);
    • Bune abilitati operare PC;
    • Orientare catre client, precum si abilitati de organizare si comunicare;

    Responsabilitati

    • Oferirea de informații si soluții clienților cu privire la serviciile companiei, la inceput
    telefonic si ulterior prin chat si email;
    • Documentarea tuturor operațiunilor din baza de date a companiei, in conformitate cu
    procedurile de lucru;
    • Prioritizarea si gestionarea mai multor cazuri la un moment dat;

    Alte informatii

    • Pachet salarial avantajos;
    • Beneficii lunare prin platforma Edenred in valoare de 320 lei;
    • Program de lucru flexibil si adaptat nevoilor tale;
    • Traininguri care te vor ajuta să îți dezvolți mai bine orientarea spre client, abilitătile
    analitice și munca în echipa;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (253)