Assistant general manager
This job is no longer active!View all jobs PENNY. activeView all jobs Assistant general manager active on Hipo.roView all jobs Others active on Hipo.ro |
Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.
Îți prezentăm PENNY:
PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.
PENNY Romania deja înseamnă:
376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi)
7000 de angajați
Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.
Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.
Ce spun colegii noștri despre PENNY?
„Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]
„Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]
În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.
Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.
În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.
At least 4 years of experience on a similar position
Higher education
Solid knowledges: MS Office (Power Point, Word, Excel)
English - advanced
German - advanced
Driving licence: B category (is an advantage)
Data synthesis and analysis capacity
Attention to details
Multitasking, working under pressure
Proactivity
Integrity and honesty
Effective communication
Organizing, updating and monitoring the activities plan
Organizing meetings and conferences
Monitoring the projects of the CEO
Data and information processing
Elaborating presentations according the CEO’s requests
Preparing the documentation for de meetings
Cooperating with other Departments
Drawing up daily & monthly reports and analyses
Benefits:
Private Medical Insurance
Transport covered
Extra days for the annual leave
Multiple possibilities of learning and development
Please read the Personal Data Processing Policy, PENNY. >>
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Paid Internship Supply Chain Hybrid | |
Tehnician Electromecanic – Popesti Leordeni Aplica fara CV | |
Dispecer transport international frigorific BUCURESTI, Ilfov, |
Raporteaza eroarea la