Site Support Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Site Support Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 25.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 15 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

     Pentru îndeplinirea acestei misiuni este nevoie de:
    - Bune abilitati d? comunicare;
    - Capacitate d? a identifica, analiza si sintetiza informatii;
    - Cunostinte d? operare PC (pachet Microsoft Office);
    - Atentie la detalii si autonomie;
    - Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu (B1);
    - Experienta profesionala în domeniul administrativ/secretariat/resurse umane/salarizare - reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    Lansam o provocare persoanelor organizate si dornice sa îsi demonstreze abilitatile în sfera Resurselor Umane si Administrarii de Personal.



    Esti o persoana atenta la detalii, perseverenta si dornica de perfectionare continua? Te vrem în echipa noastra, pentru ca suntem în cautarea unui Site Support Specialist la sediul nostru din Constanta!

    Princip?l?le t?le responsabilitati vor fi:
    - Gestionarea documentelor de personal (încetari CIM, adeverinte salariati, modificari de contract, procese verbale);
    - Planificarea si organizarea instructajelor SSM si controlului medical de medicina muncii;
    - Verificarea si validarea pontajelor;
    - Gestionarea bunurilor pentru desfasurarea activitatilor în sedii;
    - Gestionarea facturilor si documentelor contabile;
    - Mentinerea relatiilor cu prestatorii locali (firme de curatenie, reparatie sediu, protocol, comanda papetarie);
    - Contribuirea la organizarea evenimentelor de recrutare;
    - Mentinerea legaturii cu departamentele suport (resurse umane, IT, contabilitate, salarizare);
    - Efectuarea diverselor raportari;
    - Verificarea documentelor de decont si deplasari.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivelul companiei;
    - Reale oportunit??i de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? dinamic? ?i de succes.