Site Support Specialist

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 08.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

     Pentru îndeplinirea acestei misiuni este nevoie de:
    - Bune abilitati d? comunicare;
    - Capacitate d? a identifica, analiza si sintetiza informatii;
    - Cunostinte d? operare PC (pachet Microsoft Office);
    - Atentie la detalii si autonomie;
    - Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu (B1);
    - Experienta profesionala în domeniul administrativ/secretariat/resurse umane/salarizare - reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    Lansam o provocare persoanelor organizate si dornice sa îsi demonstreze abilitatile în sfera Resurselor Umane si Administrarii de Personal.



    Esti o persoana atenta la detalii, perseverenta si dornica de perfectionare continua? Te vrem în echipa noastra, pentru ca suntem în cautarea unui Site Support Specialist la sediul nostru din Constanta!

    Princip?l?le t?le responsabilitati vor fi:
    - Gestionarea documentelor de personal (încetari CIM, adeverinte salariati, modificari de contract, procese verbale);
    - Planificarea si organizarea instructajelor SSM si controlului medical de medicina muncii;
    - Verificarea si validarea pontajelor;
    - Gestionarea bunurilor pentru desfasurarea activitatilor în sedii;
    - Gestionarea facturilor si documentelor contabile;
    - Mentinerea relatiilor cu prestatorii locali (firme de curatenie, reparatie sediu, protocol, comanda papetarie);
    - Contribuirea la organizarea evenimentelor de recrutare;
    - Mentinerea legaturii cu departamentele suport (resurse umane, IT, contabilitate, salarizare);
    - Efectuarea diverselor raportari;
    - Verificarea documentelor de decont si deplasari.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivelul companiei;
    - Reale oportunit??i de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? dinamic? ?i de succes.