Inginer de proces (Ploiesti)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Temps active.


Vezi toate job-urile Inginer de proces (Ploiesti) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: Temps
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 28.06.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Temps is the leading company providing integrated HR services and workforce solutions for white collars professionals. Founded in 2011 as part of an IT group, historically we build our core expertise for the IT&C sector. Temps capitalized the market knowledge and expended its expertise to expanding industry sectors. The company has been growing out of passion for an outstanding performance for both candidates and clients. We continuously invest in technology and process digitalization as key components for a flexible and effective service.

    What differentiates us is what makes us stronger as a team. Values are what keeps us together and define us In our efforts to achieve goals, honor commitment and create a great service experience.

    Find your next career opportunity in our list of open positions. If you’re an experienced professional, that’s wonderful. If not, that’s still ok, as long as you have enthusiasm and drive. For us, it’s not about years, it’s about attitude.

    Cerinte

    Suntem in cautarea unui Inginer de proces pentru clientul nostru, una dintre cele mai importante companii din domeniul de constructii, montaj si intretinere a instalatiilor industriale.

    Cerinte:
    • Studii superioare, de preferat in inginerie
    • Minim 5 ani experienta anterioara pe un rol similar
    • Cunostinte bune de limba engleza
    • Abilitati bune de comunicare si relationare
    • Proactivitate si orientare catre solutii, capacitate de analiza
    • Autonomie si capacitate de decizie

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    • Monitorizeaza si urmareste oportunitatile de licitatii, studiaza documentatiile de atribuire si daca este cazul, solicita clientilor clarificari ce tin de continut si mod de prezentare oferta
    • Intermediaza clarificarile solicitate din punct de vedere tehnic
    • Urmareste daca compania indeplineste conditiile de calificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire
    • Realizeaza calculul preliminar al ofertei, pe care il valideaza cu reprezentantul Managementulu si redacteaza oferta
    • Identifica nevoile de comunicare si dezvolta solutii personalizate pentru fiecare client
    • Realizeaza cereri de oferte catre posibilii subantreprenori privind executia unor lucrari de specialitate; efectueaza comparatii intre ofertele primite
    • Redacteaza contractele si eventualele obiectiuni la acestea, asa cum au fost formulate de catre Management
    • Verificara si obtine documentele necesare pentru lansarea in productie si urmareste decontarea contractului/comenzii.
    • Tine constant legatura cu clientul si cu responsabilul de lucrare IM pentru a cunoaste stadiul de avansare
    • Tine constant legatura cu echipa tehnica si se asigura ca lucrarile sunt realizate conform contractului
    • Responsabil de normele SSM pe derularea lucrarilor
    • Evaluarea riscurilor, documentarea, comunicarea, escaladarea problemelor si identificarea de solutii in situatiile critice
    • Coreleaza stadiul de avansare cu conditiile contractuale privind modalitatea si data emiterii facturilor pentru lucrarile executate
    • Transmite catre financiar IM documentele si informatiile necesare emiterii facturilor
    • Transmite facturile catre clienti, conform contracte/comenzi/proceduri stabilite cu acesta

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Ilfov, Otopeni, Ploiesti,

    BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti,

    Aplica fara CV
    Ploiesti,

    Vezi job-uri similare (19)