EU SP Planning Administrator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Frigoglass active.


Vezi toate job-urile EU SP Planning Administrator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: Frigoglass
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 03.03.2021

    Frigoglass este jucatorul de top din industria echipamentelor frigorifice comerciale si partener strategic al companiilor producatoare de bauturi la nivel mondial. De asemenea, ofera clientilor sai o gama completa de solutii inovative de merchandising care pozitioneaza si promoveaza intr-un mod unic brandurile acestora. In acelasi timp, inovatiile de top in domeniul refrigerarii ecologice permit clientilor sai, sa isi atinga obiectivele legate de sustenabilitate si de reducere a emisiilor de carbon.
    Scopul pozitiei: Proceseaza, monitorizeaza si asigura executarea corespunzatoare a comenzilor catre fabricile din grup sau furnizori de piese externi. Gestioneaza solicitarile clientilor interni si externi si furnizeaza suport retelei Frigoserve.

    Principalele responsabilitati:

    • Urmareste procedurile de management ale pieselor de schimb si foloseste instrumentele corespunzatoare;
    • Executa activitatile zilnice specifice planificarii prin folosirea corespunzatoare a sistemului ERP si rezolva problemele aparute;
    • Introduce saptamanal comenzi catre fabricile din grup in sistemul ERP asigurand corectitudinea informatiilor si completarea la timp a acestora. Informeaza la timp toate partile implicate prin actualizarea periodica a comenzilor in functie de eventuale modificari survenite.
    • Arhiveaza toate comenzile si corespondenta la timp si eficient;
    • Intelege cerintele clientilor si ofera alternative din stoc implicand persoanele revelevante cu expertiza tehnica;
    • Urmareste si intocmeste rapoarte zilnice cu comezile la care nu exista stoc, incluzand motivatia lipsei stocului, si participand activ la solutionare cat mai rapida a acestor situatii in interesul clientului;
    • Ofera vizibilitate pentru managemenent asupra situatiilor curente raportand periodic asupra indicatoriilor de performanta relevanti pentru companie.
    • Asigura comunicarea eficienta intre ERP LN si WMS- ul 3PL-ului;
    • Actualizarea bazelor de date cu coduri noi de piese de schimb (PRICAT)
    • Avizarea intrarilor si iesirilor din magazie prin mesaje electronice (ASNP si ASNS)
    • Asigura o logistica eficienta si reduce timpul de livrare al pieselor de schimb de la fabrici sau furnizori externi.
    • Gestioneaza eventualele probleme de calitate cu fabricile sau furnizorii implicand persoanele relevante.

    Calificarile si experienta necesara:
    • Studii superioare;
    • Bune cunostiinte de limba Engleza;
    • Operare PC (MS Office: Word, Excel);
    • Experienta anterioara in controlul si managementul stocurilor si materialelor;
    • Experienta de lucru cu SAP, reprezinta un avantaj.