Immigration administrative assistant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile International Work Finder active.Vezi toate job-urile Immigration administrative assistant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | International Work Finder |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.05.2020 |
Remote work: | On-site |
Din dragoste pentru oameni și din dorința de a ajuta companiile românești, International Work Finder rezolvă nevoia de forță de muncă necalificată și calificată cu care România se confruntă în urma exodului angajaților din ultimii ani.
Echipa noastră este formată din profesioniști cu o bogată experiență în identificarea omului potrivit la locul potrivit. În acest context, International Work Finder reprezintă o oportunitate pentru toate acele companii românești care își doresc angajați loiali, educați într-un sistem care respectă omul și meseria sa – sistemul de educație asiatic.
Recrutăm resurse umane din Nepal, India, Vietnam, Sri Lanka și alte piețe emergente în următoarele domenii de activitate: construcții, HORECA, agricultură, producție, curățenie, menaj, FMCJ, SPA, grădinărit, îngrijire.
University degree
Excellent command of English, both written and spoken
Strong attention to details
Strong PC skills (Excel, Power Point, Word)
Dynamic, creative and reliable
Excellent communication and organizational skills
No previous experience in this domain required.
Work with Immigration Officers and clients to complete work permit, residency permits and/or visa requirements.
Prepare the documentation for various clients in a timely manner, with accuracy.
Track Visa and work permit progress through the Immigration “Work queue”.
Contact various government agencies for certification legalization, translation, etc. of documents.
Initiate cases with outside counsel when necessary.
Drafting and translating to/from English of various documents.
Track costs relative to immigration (T&L, legalization, translation, etc.).
Assisting the finance department with basic accounting documents, travel and protocol expenses.
Screen, analyze and prepare responses to incoming and outbound correspondence
Oversee and administer the day-to-day activities of the office.
We offer:
Excellent and motivating working conditions on a young team
Latest information technologies and modern management principles
Career development and increasing responsibilities in a fast-growing company
Training opportunities on the job
Office based in Bucharest.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Administrative Assistant Hybrid | |
Administrative and Support Assistant – French BUCURESTI, | |
Executive Assistant - cu Lb. Germana (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (38) |
Raporteaza eroarea la