Immigration administrative assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile International Work Finder active.


Vezi toate job-urile Immigration administrative assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: International Work Finder
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.05.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Din dragoste pentru oameni și din dorința de a ajuta companiile românești, International Work Finder rezolvă nevoia de forță de muncă necalificată și calificată cu care România se confruntă în urma exodului angajaților din ultimii ani.

    Echipa noastră este formată din profesioniști cu o bogată experiență în identificarea omului potrivit la locul potrivit. În acest context, International Work Finder reprezintă o oportunitate pentru toate acele companii românești care își doresc angajați loiali, educați într-un sistem care respectă omul și meseria sa – sistemul de educație asiatic.

    Recrutăm resurse umane din Nepal, India, Vietnam, Sri Lanka și alte piețe emergente în următoarele domenii de activitate: construcții, HORECA, agricultură, producție, curățenie, menaj, FMCJ, SPA, grădinărit, îngrijire.

    Cerinte

    University degree
    Excellent command of English, both written and spoken
    Strong attention to details
    Strong PC skills (Excel, Power Point, Word)
    Dynamic, creative and reliable
    Excellent communication and organizational skills
    No previous experience in this domain required.

    Responsabilitati

    Work with Immigration Officers and clients to complete work permit, residency permits and/or visa requirements.
    Prepare the documentation for various clients in a timely manner, with accuracy.
    Track Visa and work permit progress through the Immigration “Work queue”.
    Contact various government agencies for certification legalization, translation, etc. of documents.
    Initiate cases with outside counsel when necessary.
    Drafting and translating to/from English of various documents.
    Track costs relative to immigration (T&L, legalization, translation, etc.).
    Assisting the finance department with basic accounting documents, travel and protocol expenses.
    Screen, analyze and prepare responses to incoming and outbound correspondence
    Oversee and administer the day-to-day activities of the office.

    Alte informatii

    We offer:
    Excellent and motivating working conditions on a young team
    Latest information technologies and modern management principles
    Career development and increasing responsibilities in a fast-growing company
    Training opportunities on the job
    Office based in Bucharest.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (38)