Administrative Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Romania active.


Vezi toate job-urile Administrative Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ING Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.04.2020
    Scurta descriere a companiei

    ING is the largest online bank in Europe and a front-runner in the transformation of banking. ING is present in Romania through 2 entities: ING BANK and ING TECH.  

    ING BANK ROMANIA
    Our story in Romania started in 1994. Here we pioneered the local banking industry, bringing new products and services for local companies. In 2004, ING extended services to individual clients, with an innovative banking model: ING Self’Bank.
    Today, ING Bank Romania has more than 1.100.000 individual active clients and ING Home’Bank is rated as the best digital banking application.

    ING TECH ROMANIA
    We’re on a journey that’s centered around our customers, powered by technology and driven by smart, determined people. Sharing the purpose of empowering people to stay a step ahead in life and in business, ING decided to open in Bucharest a global hub for technology & innovation in 2015, developing IT solutions in areas such as Core Banking, Global Retail Solutions, Data Management, Financial Markets and Wholesale Banking for ING Group, including ING Bank Romania.
    By using the latest methodologies in software development, our fast growing team gathers more than 600 tech enthusiasts who work for international projects that go beyond traditional banking.

    There has never been a more interesting time to work at ING.

    Why join us? Here’s a snapshot of our perks:
    • People development • Work from home • Wellbeing programs • Global opportunities • Flexible work schedule • Staff discounts • Agile way of working • Awesome culture • Future-oriented banking.

    Cerinte

    Educatie: studii superioare finalizate sau in curs
    Experienta: Experienta anterioara intr-o pozitie similara
    Utilizare calculator:  suita Microsoft (Word, Excel, Power Point), e-mail, Internet
    Nivelul de cunoastere al limbii straine:   limba engleza


    Competente:

    Personale: puternice aptitudini de comunicare (in principal comunicare orala), ascultare activa, asertivitate, atitudine pro-activa, toleranta la stres, flexibilitate in comportament, personalitate energica, disciplinata, adaptabila;

    Orientare spre deservirea clientilor: atitudine pozitiva, personalitate deschisa, persoana sociabila, ofera servicii de calitate si la timp.

    Responsabilitati

    Responsabilitatile postului:

    - Coordoneaza activiitatile de receptie si personalul aferent;
    - Verifica facturile serviciilor prestate de catre furnizori, in conformitate cu contractele in vigoare si impartirea costurilor pe centre de cost; 
    - Reconciliaza volumul serviciilor prestate si valoarea lor in confomitate cu preturile si conditiile contractuale;  
    - Are o buna colaborare cu departamentele implicate in procesarea comenzilor / platilor;  
    - Asigura ca toate notele de procedura pentru toate activitatile sunt actualizate si conform standardelor;
    - Coordoneaza nemijlocit activitatea de protocol si buna functionare a dozatoarelor de apa, vendomatelor de cafea si produselor alimentare;
    - Centralizeaza, valideaza si urmareste livrarea necesarului de papeterie si tonere;
    - Centralizeaza lunar necesarul de carti de vizita pentru tot personalul ING Tech si verifica formatul (fonturi, pantonar culori) cartilor de vizita, in conformitate cu ghidul visual de comunicare aprobat;
    - Centralizeaza necesarul si asigura livrarea de abonamente, ziare si reviste;
    - Verifica si asigura buna functionare si intretinerea echipamentelor tehnice si de birou (distrugatoare documente, laminatoare etc); 
    - Gestioneaza stocul de materiale si consumabile (plicuri corespondenta, etichete autoadezive, pungi corespondenta, etc) necesare pentru expedierea corespondentei;
    - Indeplineste cerintele postului in concordanta cu cerintele legislatiei interne si /sau cu regulile si regulamentele legislatiei externe;
    - Se obliga sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile Regulamentulului Intern cu privire la protectia muncii si sa isi desfasoare activitatea in conformitate cu instructiunile de securitate si sanatate in munca primite din partea angajatorului – detaliate in Fisa de Instructaj individuala;
    - Se obliga sa respecte prevederile Regulamentului Intern, ale Codului de Conduita, alte norme, proceduri  interne de lucru, orice alte reglementari aplicabile in domeniul de activitate, atat in vederea asigurarii unei bune desfasurari a activitatii, in general, cat si a prevenirii riscurilor la care s-ar putea expune atat compania, cat si propria persoana;
    - Acopera alte responsabilitati si atributii specifice din aria sa de competenta, delegate de superiori, justificate de nevoile de afaceri.