Asistent Contractari

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DGH Log& Sped active.


Vezi toate job-urile Asistent Contractari active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: DGH Log& Sped
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.04.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    DGH Log & Sped este una din cele mai importante case de expeditii din Romania, cu o vechime si o recunoastere de peste 10 ani pe piata autohnona.

    Specializarea DGH Log & Sped este in transporturile rutiere interne si internationale de marfuri generale, preponderent cu autocamioane de 20 de tone, iar practic, pot asigura orice serviciu de transport rutier: transporturi cu temperatura controlata, transporturi de marfuri periculoase (ADR), transporturi agabaritice, transporturi cu cisterne, transporturi de containere si altele.

    Cerinte

    - bune cunostinte operare PC ( Excel, Word, Outlook, Internet) si viteza ridicata de lucru pe calculator;
    - fire organizata si atentie la detalii;
    - foarte bune abilitați de comunicare - directa si indirecta;
    - nivel ridicat de energie si dinamism;
    - capacitate de cooperare si suport reciproc;
    - seriozitate si orientare catre rezultate.

    Responsabilitati

    - este o functie suport pentru departamentul de Contractari furnizori de transport;
    - mentine relatia cu transportatorii vederea completarii documentatiei de la baza contractelor de transport;
    - este un liant de relationare si comunicare intre departamentele: Operational, Tehnic (Parc auto) si Financiar- contabilitate privind statusul contractelor cu furnizorii de transport;
    - redactare documente in ERP -ul propriu (contracte, acte adiționale, anexe transport);
    - intocmire si gestionare in bune conditii ale dosarelor de transport;
    - comunica si transmite / primeste documente specifice dosarelor de trasport prin diverse canale, electronic sau prin intermediul firmelor de curierat;
    - ordoneaza zilnic alimentarile de motorina catre transportatorii subcontractati, in platformele de plati motorina online; tine o stransa evidenta a situatiilor de alimentari zilnice cu motorina catre acestia;
    - completeaza comenzi de transport in platformele de comanda specifice ale clientilor.

    Alte informatii

    - Locul de munca: Muntenia Business Center din Splaiul Unirii nr.16, etaj 10, zona Unirii – Pasajul Marasesti;
    - Programul de lucru: de luni pana vineri, in interval orar 8:00 – 17:00 cu o ora pauza de masa inclusa.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (16)