Asistent Contractari
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile DGH Log& Sped active.Vezi toate job-urile Asistent Contractari active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro |
Angajator: | DGH Log& Sped |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.04.2020 |
Remote work: | On-site |
DGH Log & Sped este una din cele mai importante case de expeditii din Romania, cu o vechime si o recunoastere de peste 10 ani pe piata autohnona.
Specializarea DGH Log & Sped este in transporturile rutiere interne si internationale de marfuri generale, preponderent cu autocamioane de 20 de tone, iar practic, pot asigura orice serviciu de transport rutier: transporturi cu temperatura controlata, transporturi de marfuri periculoase (ADR), transporturi agabaritice, transporturi cu cisterne, transporturi de containere si altele.
- bune cunostinte operare PC ( Excel, Word, Outlook, Internet) si viteza ridicata de lucru pe calculator;
- fire organizata si atentie la detalii;
- foarte bune abilitați de comunicare - directa si indirecta;
- nivel ridicat de energie si dinamism;
- capacitate de cooperare si suport reciproc;
- seriozitate si orientare catre rezultate.
- este o functie suport pentru departamentul de Contractari furnizori de transport;
- mentine relatia cu transportatorii vederea completarii documentatiei de la baza contractelor de transport;
- este un liant de relationare si comunicare intre departamentele: Operational, Tehnic (Parc auto) si Financiar- contabilitate privind statusul contractelor cu furnizorii de transport;
- redactare documente in ERP -ul propriu (contracte, acte adiționale, anexe transport);
- intocmire si gestionare in bune conditii ale dosarelor de transport;
- comunica si transmite / primeste documente specifice dosarelor de trasport prin diverse canale, electronic sau prin intermediul firmelor de curierat;
- ordoneaza zilnic alimentarile de motorina catre transportatorii subcontractati, in platformele de plati motorina online; tine o stransa evidenta a situatiilor de alimentari zilnice cu motorina catre acestia;
- completeaza comenzi de transport in platformele de comanda specifice ale clientilor.
- Locul de munca: Muntenia Business Center din Splaiul Unirii nr.16, etaj 10, zona Unirii – Pasajul Marasesti;
- Programul de lucru: de luni pana vineri, in interval orar 8:00 – 17:00 cu o ora pauza de masa inclusa.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Administrativ BUCURESTI, | |
ASISTENT DEPARTAMENT EVALUARI Aplica fara CV | |
ASISTENT MANAGER BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (16) |
Raporteaza eroarea la