Asistent administrativ mentenanta (limba franceza)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent administrativ mentenanta (limba franceza) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.03.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Cunosti limba franceza la nivel avansat? Manifesti deschidere spre a lucra în domeniul tehnic?
    Atunci te asteptam în echipa Suport Mentenanta la sediul nostru din Bucuresti!
    Cum ti se pare aceasta provocare?


    Ne-ar placea sa:
     
    - Ai un nivel avansat de limba franceza (nivel B2 minim).
    - Fii proactiv, autonom, organizat (a) si sa ai capacitatea de a prioritiza.
    - Ai capacitatea de a urmari concomitent mai multe proiecte cu aceeasi rigoare si suplete.
    - Ai experienta în domeniul administrativ/ tehnic (reprezinta un avantaj).

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent(a) administrativ mentenanta principalele tale misiuni vor fi:
     
    - Înregistrarea semnalarilor pentru problemele tehnice, preluate prin telefon si mail.
    - Întocmirea si punerea la zi a planningului agentilor de mentenanta.
    - Identificarea prestatarilor, solicitarea devizelor si validarea acestora cu superiorul ierarhic, negocierea contractelor cadru.
    - Întocmirea analizelor lucrarilor tehnice pentru a determina cine va suporta cheltuielile (firma sau diversii prestatari).
    - Urmarirea interventiilor diversilor prestatari.
    - Realizarea rapoartelor de activitate.

    Alte informatii

    Beneficii:
     
    - Formare la nivelul companiei.
    - Reale oportunit??i de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? dinamic? ?i de succes.
    - Pachet salarial ?i mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    3200 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (33)