Consultant comenzi back-office lb. italiana - partener Glovo

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie cu capital 100% romanesc ce activeaza pe piata serviciilor de BPO din Romania. In prezent, avem doua trei puncte de lucru, in Bucuresti, Valcea si Bacau si deservim clienti din 13 industrii diferite. Ne mandrim cu o echipa de 450 de profesionisti, 250 de statii de lucru, proiecte desfasurate in 8 limbi straine si aproximativ 10 milioane de interactiuni anuale. Oferim clientilor nostri servicii de contact center, back-office, programe de coaching, solutii SaaS si servicii de recrutare si inchiriere de personal.

    Cerinte

    Ce ne dorim de la tine?

    - Bune abilitati de comunicare si adaptabilitate;
    - Sa fii o persoana empatica si sa iti placa sa ajuti;
    - Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre;
    - Perseverenta si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta;
    - Flexibilitate pentru un program in ture (8 ore/zi sau 6h/zi) in intervalul 08:00-05:00 (pentru turele de weekend se ofera liber in timpul saptamanii; se ofera spor de noapte in intervalul 22:00 -04:00 si se asigura transport pentru turele de seara).

    Responsabilitati

    Ce iti oferim?

    - Mediu placut de lucru;
    - Colaborare de lunga durata si training de start platit;
    - Servicii medicale private la Regina Maria;
    - Posibilitatea de a imprumuta carti din biblioteca Bookster;
    - Posibilitati reale de crestere profesionala si promovare in cadrul companiei;
    - Training-uri ocazionale de dezvoltare profesionala;
    - Alti 450 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa.

    Care va fi rolul tau?

    - Vei raspunde solicitarilor si vei oferi suport utilizatorilor si curierilor GLOVO prin telefon/chat/mail (aproximativ 80% dintre interactiuni sunt pe chat si e-mail);
    - Vei nota si actualiza in aplicatia interna informatiile obtinute;
    - Vei ajuta la implementarea celor mai bune practici de lucru si consolidarea unei 2 echipe orientata catre rezultate.