Senior Trainer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Senior Trainer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.02.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Esti potrivit pentru noi, daca:


    Esti absovent de studii superioare/ post universitare,
    Esti entuziast, ai gandire logica si abordezi munca si sarcinile zilnice intr-o maniera pozitiva,
    Succesul tau se bazeaza pe o  buna planificare si organizare, viziune de ansamblu si o comunicare eficienta si permanenta cu oamenii,
    Esti un influentator si te simti bine in pozitia de agent al schimbarii,
    Cauti permanent solutii inovative pentru a duce proiectele catre un final de succes,
    Esti orientat pe rezultat, nu pierzi focusul pe atingerea obiectivelor si, desi intalnesti numeroase obstacole in drumul tau, cauti mereu solutii pentru problemele complexe,
    Ai cunostinte solide in utilizarea pachetului Office,
    Ai experienta profesionala similara de minim 3 ani.


    Noi apreciem oamenii care:


    Sunt atenti la nevoile oamenilor cu care interactioneaza;
    Sunt orientati pe a construi si nu se descurajeaza atunci cand intalnesc obstacole;
    Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive celor cu care lucreaza si interactioneaza;
    Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
    Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente;
    Isi doresc permanent sa fie mai buni decat au fost ieri.

    Responsabilitati

    Iata cum vei contribui la reusitele echipei de Training & Dezvoltare organizationala si care vor fi atributiile tale:


    Vei planifica programele de training si de formare profesionala, cu focus pe zona de Call Center;
    Vei concepe materiale suport pentru training si vei livra programele de instruire, in acord cu necesitatile organizatiei;
    Te vei implic in dezvoltarea si implementarea de proiecte aferente ariei de Dezvoltare Organizationala, in principal pentru Call Center;
    Vei raspunde de efectuarea instruirii la locul de munca si a celei periodice a tuturor angajatilor repartizati;
    Vei gestiona activitatea de formare a persoanelor aflate pe pozitiile de Patient Advisor si Senior Patient Advisor;
    Vei elabora/ actualiza materialele pentru sesiunile de formare, conform cerintelor clientului intern si nevoilor de business;
    Vei organiza sesiunile de formare si evaluarea acestora;
    Vei verifica rezultatele si vei propune masuri de imbunatatire;
    Vei urmari actiitatea de acordare feedback catre colegii din Call Center si te vei implica cu propuneri de imbunatatire in acest sens;
    Vei lucra in proiecte de dezvoltare organizationala, cu focus pe zona de call center.


     

    Ce oferim?


    Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua;
    Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specifice rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale;
    Zile libere platite in plus fata de cele 21 standard;
    Bonuri de masa de 15 lei fiecare;
    Acces la Catalogul de training REGINA MARIA – programe de training strategice si recurente;
    Abonament medical la serviciile REGINA MARIA;
    Discounturi la parteneri externi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (20)