Asistent RH - Auchan Timisoara Hiper
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.Vezi toate job-urile Asistent RH - Auchan Timisoara Hiper active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auchan Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.02.2020 |
Remote work: | On-site |
Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.
Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.
Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.
• Studii superioare finalizate
• Experienta in domeniul Resurse Umane constituie un avantaj
• Cunostinte operare MS Office, baze de date
• Persoana cu un nivel bun de comunicare si empatie
• Atentie la detalii si promptitudine in reactii si raspunsuri
• Participa la derularea proceselor de recrutare si selectie de personal
• Primeste, intocmeste si preda adeverintele solicitate de catre angajati in termenul stabilit la nivel de magazin
• Pregateste contractele de munca, actele aditionale si fisele de post ce urmeaza a fi semnate
• Introduce si actualizeaza datele necesare in sistemul informatic de gestionare a personalului si platii salariilor
• intocmeste si actualizeaza diverse evidente (recrutarea la zi, fise de evaluare a formarilor, fisele de sedinte, echipamente de lucru predate si in stoc, adeverinte completate etc.)
• informeaza corect angajatii cu privire la procedurile interne existente
• participa la targul de job-uri / bursa locurilor de munca
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Working Student - HR Payroll Timisoara, | |
Working Student - HR Support Timisoara, | |
HR Internship with focus on Data Analytics - TM Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (9) |
Raporteaza eroarea la