Responsabil incidente IT&C
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.Vezi toate job-urile Responsabil incidente IT&C active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Raiffeisen Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.02.2020 |
Remote work: | On-site |
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.
Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.
Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.
Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.
Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!
Reprezinta punctul de escaladare si comunicare pentru incidentele majore, cu impact semnificativ pentru zonele de business, clientii interni sau clientii externi
Coordoneaza activitatile procesului de incidente majore, asigurandu-se ca acestea se rezolva conform SLA-urilor agreate
Coordonarea activitatii de identificare a actiunilor de corectare a impactului incidentului, atat din punct de vedere business, cat si din punct de vedere tehnic
Coordonarea activitatii de identificarea a clientilor impactati si de stabilire a unui plan de notificare a acestora impreuna cu reprezentantii segmentelor de business
Informarea permanenta a celor impactati asupra statusului, pasilor urmatori si modalitatii de manifestare a incidentelelor inregistrate la un moment dat
Escaladeaza eventualele riscuri catre proprietarul procesului de incidente majore
Escaladeaza functional si ierarhic incidentele cu impact semnificativ, conform procedurilor de lucru.
Coordoneaza evaluări post incident, cu accent pe identificarea de imbunatatiri operationale sau ale procesului și se asigura ca acestea sunt transmise catre zonele responsabile de implementarea lor
Comunica cu celelalte echipe IT în procesele legate de gestionarea incidentelor, gestionarea problemelor și gestionarea schimbărilor.
Transmite rapoarte regulate sau la cerere (descriere incident, cauza – daca a fost identificata, masuri de remediere, modalitate si durata manifestare, masuri de prevenire a reaparitiei) catre cei afectati de manifestarea incidentelor cu impact semnificativ asupra activitatii de business
Analizeaza si decide masuri de imbunatatire ale procesului de incidente majore
Notifica institutiile statului sau grupul referitor la incidentele majore, confirm reglementarilor in vigoare, folosind aplicatiile specifice acestor informari
Completeaza raportul de incident major impreuna cu celelalte departamente implicate si il distribuie catre toti stakeholderi
Coordonarea resurselor necesare pentru restaurarea cat mai rapida a serviciilor IT care sufera disfunctionalitati/intreruperi in livrare si asigurarea comunicarii in timpul incidentelor pentru minimizarea impactului asupra proceselor de business; gestionarea actiunilor de urmat in urma incidentelor pentru corectarea impactului atat din punct de vedere business, cat si din punct de vedere tehnic
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Stagii de practica IT&C - Software Aplica fara CV | |
Key Account Manager @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV | |
IT Team Lead Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (13) |
Raporteaza eroarea la