Responsabil incidente IT&C

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.


Vezi toate job-urile Responsabil incidente IT&C active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank este o banca universala, oferind o gama completa de produse si servicii de cea mai buna calitate.


    Daca esti la inceput de cariera te invitam sa faci primul pas, cu un stagiu de practica sau un program de internship, sau identifica locul de munca ideal pentru tine si alatura-te echipei Raiffeisen Bank!

    Totodata daca esti un profesionist cu experienta, la Raiffeisen Bank iti oferim permanent oportunitatile pentru a iti dezvolta constant competentele si a atinge urmatorul nivel.

    Cerinte

    Reprezinta punctul de escaladare si comunicare pentru incidentele majore, cu impact semnificativ pentru zonele de business, clientii interni sau clientii externi
    Coordoneaza activitatile procesului de incidente majore, asigurandu-se ca acestea se rezolva conform SLA-urilor agreate
    Coordonarea activitatii de identificare a actiunilor de corectare a impactului incidentului, atat din punct de vedere business, cat si din punct de vedere tehnic
    Coordonarea activitatii de identificarea a clientilor impactati si de stabilire a unui plan de notificare a acestora impreuna cu reprezentantii segmentelor de business
    Informarea permanenta a celor impactati asupra statusului, pasilor urmatori si modalitatii de manifestare a incidentelelor inregistrate la un moment dat
    Escaladeaza eventualele riscuri catre proprietarul procesului de incidente majore
    Escaladeaza functional si ierarhic incidentele cu impact semnificativ, conform procedurilor de lucru.
    Coordoneaza evaluări post incident, cu accent pe identificarea de imbunatatiri operationale sau ale procesului și se asigura ca acestea sunt transmise catre zonele responsabile de implementarea lor
    Comunica cu celelalte echipe IT în procesele legate de gestionarea incidentelor, gestionarea problemelor și gestionarea schimbărilor.
    Transmite rapoarte regulate sau la cerere (descriere incident, cauza – daca a fost identificata, masuri de remediere, modalitate si durata manifestare, masuri de prevenire a reaparitiei) catre cei afectati de manifestarea incidentelor cu impact semnificativ asupra activitatii de business
    Analizeaza si decide masuri de imbunatatire ale procesului de incidente majore
    Notifica institutiile statului sau grupul referitor la incidentele majore, confirm reglementarilor in vigoare, folosind aplicatiile specifice acestor informari
    Completeaza raportul de incident major impreuna cu celelalte departamente implicate si il distribuie catre toti stakeholderi

    Responsabilitati

    Coordonarea resurselor necesare pentru restaurarea cat mai rapida a serviciilor IT care sufera disfunctionalitati/intreruperi in livrare si asigurarea comunicarii in timpul incidentelor pentru minimizarea impactului asupra proceselor de business; gestionarea actiunilor de urmat in urma incidentelor pentru corectarea impactului atat din punct de vedere business, cat si din punct de vedere tehnic

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>