Office Administrator

Angajator: EasyDO
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 29.01.2020
    Scurta descriere a companiei

    EASYDO is a leading Technology Services company with + 50 consultants. The team is managed by senior Partners and senior Experts. We are focusing on 3 main activities: Software Factory & Innovative Business Solutions (in-house & partners’ applications), Cybersecurity, Applications & INFRA services.

    Cerinte

    Studii superioare absolvite
    Engleza avansat
    Flexibilitate, adaptare rapidă la mediul de lucru profesional
    Capacitate de analiza si organizare
    Perseverenţă, răbdare, seriozitate, onestitate, sociabilitate
    Lucrul în echipă
    Capacitate de comunicare foarte bună

    Responsabilitati

    Gestionarea aplicatiei interne cu privire la activitatea angajatilor precum si pastrarea relatiei cu consultantii, in privinta utilizarii acestei platforme, respectiv:
    - introducerea noilor angajati
    - urmarirea incarcarii pontajului lunar si indeplinirii procedurii de inchidere lunara a tuturor consultantilor
    - urmarirea incarcarii lunare/ saptamanale a rapoartelor de activitate semnate de consultant si PM
    - introducerea obiectelor de inventar achizitionate, precum si emiterea PV-urilor de predare/ primire a acestora
    - introducerea autoturismelor noi achizitionate in modulul “Cars”, urmarirea valabilitatii ITP, Rovigneta si a politelor de asigurare ale parcului auto, precum si introducerea noilor polite intocmite. Intocmirea documentelor de utilizare a autoturismelor din flota auto, inclusive a foilor de parcurs.
    - gestionarea modulului “Missions” prin urmarirea misiunilor deschise de catre angajatii companiei, corectitudinea intocmirii deconturilor aferente.
    Gestionarea relatiei cu societati precum Enel, GDF Suez,Posta, societati private sau de stat pentru facturi, contracte, autorizatii, etc) si in interesele administratorului (ANAF, plati diverse)
    Comandarea biletelor de avion, rezervari hotel
    Comandarea produselor de birotica si curatenie
    Corespondenta postala ( primirea si pregatirea plicurilor pt posta)
    Suport oferit managerului general in diverse situatii aparute in cadrul firmei
    Suport pentru angajatii companiei
    Obtinere caziere judiciare / certificate de atestare fiscal de la institutiile abilitate
    Tinerea evidentei delegatiilor
    Contactarea angajatilor pentru diverse probleme (incarcare rapoarte de activiatate, zile lucrate, etc)

    Alte informatii

    Program 9:00-18:00
    Bonuri de masa
    Asigurare medicala
    Locatie centrala