Front Office Engineer (GNOC)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile Front Office Engineer (GNOC) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.01.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
    În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.

    Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.

    Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.

    Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.

    Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
    Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.

    În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.

    Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

    Cerinte

    Requirements:

    • Student/university degree in IT or Telecommunication;
    • General knowledge and understanding of:
    - 2G/3G/4G architecture;
    - Core CS/Core PS/IMS/VAS;
    - Call flow in different scenarios;
    • Communicative level of English (written and spoken);
    • Spanish is a big plus;
    • Analytical thinking.
    • Ability to work in a team, good organizational skills;
    • Motivation, precision and disciplined at work;
    • Concentration on the highest level customer service;
    • Ability to work under the time pressure;
    • Working in shifts based on flexible schedule.

    Responsabilitati


    Responsibilities:

    • Incident detection, service impact assessment,troubleshooting, registration and handling trouble tickets;
    • Continuous follow-up on ongoing incidents until they are solved;
    • Cooperation with multiple teams delivering E2E services;
    • Reporting activities related to supervision events.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (24)