Team Support/ Customer Support

Angajator: Talent Stream
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
    - Have minimum three (3) years worth of experience
    - Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
    - Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution

    Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate (de preferat Politehnica)
    • Experienta in domeniul tehnic-administrativ constituie un avantaj
    • Orientare catre informatii tehnice, deschidere fata de domeniul tehnic
    • Capacitate de comunicare, proactiv, persuasiv, cu capacitati analitice si mai ales organizatorice
    • Cunostinte solide de operare calculator, aplicatiile Microsoft Office
    • Cunostinte privind principiile si practicile relationarii profesionale cu clientii

    Responsabilitati

    • asista managerii de zona in gestiunea cotidiana a comenzilor clientilor;
    • ofera suport operational si administrativ pentru echipele tehnice (ingineri CNC) din teritoriu in vederea fluidizarii fluxului informational si a desfasurarii activitatii in conditii optime;
    • ofera sprijinul necesar clientilor pentru buna derulare a activitatii comerciale, inclusiv raportarea statusului comenzilor;
    • sub directa supraveghere a sefului de departament, mentine in permanenta legatura cu furnizorii, transmite si primeste informatii, documentatie, etc.
    • organizarea unor intalniri, prezentari cu clientii sau furnizorii, inclusiv pregatirea documentelor necesare;
    • verificarea documentatiei, intocmirea de rapoarte lunare si livrarea lor catre superiori
    • asigurarea mentenantei bazelor de date cu clienti si reinnoirea informatiilor existente in sistem, scanarea si arhivarea documentelor
    • propunerea de solutii pentru imbunatatirea activitatii operationale derulate de Clientul nostru