Channel Settlement Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Channel Settlement Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.07.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    To be successful in this job you may need:

    - Economic educational background at least Bachelor degree level or other Bachelor degree graduated with experience in finance/accounting field;
    - Excel Medium level;
    - Basic Financial knowledge;
    - English Medium level spoken and written;
    - Able to work with multiple systems;
    - Able to work with large amount of data;
    - Good communication skills;
    - High attention to details;
    - Patient and positive thinking personality;
    - Flexible, can adapt to work style, work object changing;
    - Good communication skills;
    - Extraverted personality;
    - Logic thinking;
    - Desire to work in a multinational work environment.

    Responsabilitati

    - Request necessary supporting documents form customers/company's local partners in order to offer incentives according with the contract/offers sent to company's customers;
    - Verify related supporting documents;
    - Calculate and operate in system the Channel incentives the company is providing to its customers in an “After sales” manner;
    - Operations evidence keeping.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (53)