CUSTOMER CARE E-COMMERCE

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PARFUMERIE DOUGLAS active.


Vezi toate job-urile CUSTOMER CARE E-COMMERCE active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Angajator: PARFUMERIE DOUGLAS
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.05.2020
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Cunostinte necesare:
    Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel, programe de prezentare – PowerPoint, avantaj programe procesare grafică)
    Cunoasterea si intelegerea pietei de online din Romania

    Aptitudini:
    Aptitudine generală de învăţare
    Aptitudini foarte bune de comunicare
    Respectarea instrucţiunilor orale şi scrise
    Acordare şi transmitere de informaţii
    Deprinderi de rezolvare a problemelor
    Deprinderi de gestionare a resurselor

    Responsabilitati

    SCOPUL POSTULUI: Titularul postului asigura oferirea de informatii corecte si in timp util pentru clientii magazinului online

    ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente):
     Comunicare cu clientii pe chat-ul online al site-ului douglas.ro
     Rezolvarea reclamatiilor si/ intrebarilor de la clientii Douglas via email/social media, mail si apelare telefonica
     Ajutor in coordonarea comenzilor online impreuna cu echipa de facturare magazin online
     Realizarea rapoartelor de tipul: centralizare comenzi
     Realizarea de prezentari interne
     Trimiterea tuturor informatiilor necesare si solicitate intern
     Atributii administrative: avize, bonuri de consum, etc.