Specialist Administrare Credite Corporate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Administrare Credite Corporate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.11.2019

    Responsabilitati:

    • Verifica si valideaza indeplinirea conditiilor precedente si efectueaza verificarile stipulate in reglementarile interne in vederea implementarii documentelor contractuale si a procesarii operatiunilor aferente acestora;
    • Actualizeaza in aplicatia informatica obligatiile contractuale si activitatile specificate in deciziile de credit in vederea monitorizarii portofoliului de credite gestionat;
    • Efectueaza verificarile stipulate in reglementarile interne, intocmeste fisele de monitorizare si situatia expunerilor si a garantiilor aferente clientilor corporate necesare a fi incluse in aplicatia de credit;
    • Introduce, activeaza si actualizeaza informatiile pe durata de viata a garantiilor in aplicatia CMS , inclusiv determinarea eligibilitatii garantiilor.
    • Transmite Departamentului Monitorizare Garantii solicitari de efectuare a publicitatii garantiilor reale mobiliare;
    • Ofera suport in administrarea clientilor aflati in administrare normala si workout, in procesele aferente procedurilor legale si in actiunile de audit furnizand documentele in format electronic existente in aplicatiile informatice si a celor originale solicitate din locatiile de pastrare centralizata, fisa de monitorizare si rapoartele de monitorizare;
    • Efectueaza activitati de incarcare a documentelor contractuale scanate in aplicatia de eligibilitate, verificare criterii de eligibilitate, identificare actiuni de remediere in vederea indeplinirii criteriilor de eligibilitate;
    • Ofera suport, la solicitarea specialistilor sindicalizari, in vederea identificarii posibilitatilor de implementare in sistemele informatice ale bancii;
    • Verifica indeplinirea conditiilor precendente si cererile de utilizare din punct de vedere al destinatiei utilizarii fondurilor, pe baza documentelor de finantare primite de la specialistii sindicalizari;
    • Notifica specialistii sindicalizari cu privire la indeplinirea conditiilor precedente, contractuale, evenimente de incalcare a obligatiilor contractuale, datele de plata a dobanzilor, nivelul ratei de referinta utilizata in calcul, etc.;
    • Actualizeaza in aplicatia informatica obligatiile contractuale referitoare la responsabilitatile privind activitatea de sindicalizare in vederea monitorizarii acestora;
    • Proceseaza in sistemul informatic operatiunile specifice creditelor sindicalizate;
    • Raspunde de inregistrarea in AEGRM a garantiilor reale mobiliare, verifica si monitorizeaza politele de asigurare aferente bunurilor admise in garantie, monitorizeaza rapoartele de evaluare pentru tranzactiile in care banca indeplineste rolul de Security Agent si notifica specilialistii sindicalizari in acest sens
    • Efectueaza activitati de administrare si monitorizare a garantiilor emise de fondurile de garantare clientilor corporate, conform conventiilor incheiate cu fondurile de garantare, avand calitatea de punct unic de contact pentru personalul din Front-Office in relatia cu fondurile de garantare;
    • Efectueaza activitati de administrare si monitorizare a creditelor si imprumuturilor interbancare la termen si a acordurilor incheiate cu institutiile financiare.
    Profilul tau:
    • Studii superioare economice sau tehnice;
    • Vechime minima in activitate 2 ani in institutii financiar bancare;
    • Reglementarile bancare specifice
    • Cunostinte legate de analiza de portofoliu si monitorizare
    • Cunoasterea produselor bancare si a modului de functionare a acestora
    • Limba engleza - nivel mediu
    • Aplicatiile IT specifice domeniului de activitate