Contabil Clienti

Angajator: Hays
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 14.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    Hays is the leading global specialist recruitment group placing professional candidates in permanent, temporary and interim positions. We operate across the private and public sectors offering tailor-made contingency recruitment services, executive search, Recruitment Process Outsourcing (RPO) and Talent Management Solutions.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, unul dintre liderii pieței de furnizori pentru soluții avansate de propulsie pentru producătorii de autovehicule, cautam Contabil.

    Studii de licență n domeniul Financiar/Economic;
    Experiență financiar-contabilă minim 3 ani;
    Experiență n lucrul cu clienți internaționali;
    Atenție sporită la detalii, acuratețe n calcule;
    Gndire analtică, nțelegerea numerelor;
    Limba engleză nivel avansat;
    Pachet Microsoft Office avansat.

    Responsabilitati

    Responsabil cu activitatea de administrare și nregistrare a facturilor către clienți n următoarele activități:
    - pregătirea și nregistrarea facturilor de vnzare, excepții manuale
    - deblocarea facturilor după credit check
    - printarea facturilor
    - trimiterea facturilor prin email sau poștă către clienți
    - pregătirea și trimiterea către bancă a documentației pentru Letter of Credit si Incasso și monitorizarea eventualelor discrepanțe
    - verificarea prețului de vnzare din SAP cu prețul de vnzare și Sales/Purchase Order
    - verificarea documentelor de livrare (CMR) report
    Responsabil cu activitățile de colectare a creanțelor de la clienți
    Responsabil cu analiza debitelor restante și constituirea provisioanelor cerute de politica de grup, att cu pregătirea analizelor și rapoartelor legate de creanțe clienți.
    Responsabil cu pregătirea diverselor analize ale creanțelor cerute de management.
    Responsabil cu verificarea prețurilor de vnzare și relaționarea cu sales managerii.
    Responsabil cu reevaluarea lunară a creanțelor n valuta straină.
    Responsabil cu activitatea de pregatire/verificare/revizuire a declarațiilor de Intrastat, D390 și altele.
    Monitorizarea și nregistrarea facturilor trimise de furnizori, reconcilierea și analiza acestora.
    Oferă suport administrativ n cadrul departamentului.
    Respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru.