HR Project Manager

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Altele
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    Ce ne-am dori de la acest profesionist?
    - Să fie pozitiv;
    - Să aibă minim 2-3 ani experiență relevantă n domeniul căutat;
    - Să fie lider, nu doar un manager;
    - Să dispună de experiență solidă n coordonare de echipe;
    - Să fie flexibil la oameni și idei;
    - Să aibă bune abilități de comunicare, planificare și organizare;
    - Să fie un coach profesional și, de ce nu, personal.

    Responsabilitati

    Câteva dintre responsabilitățile lui:
    - Coordonează și supervizează echipa de admin;
    - Îmbunătățește constant metodele de lucru și activitatea desfășurată;
    - Motivează și sprijină echipa n atingerea rezultatelor dorite;
    - Are în vedere respectarea procedurilor de lucru și a normelor existente;
    - Menține o bună relație cu partenerii, clienții și beneficiarii angrenați n procese;
    - Stabilește sarcinile și responsabilitățile fiecărei persoane din echipă;
    - Evaluează rezultatele proiectului la nivel micro și macro;
    - Identifică nevoile de evoluție ale membrilor echipei;
    - Pregătește o strategie bine definită pentru atingerea obiectivelor propuse;
    - Asigură toate mijloacele necesare echipei pentru a performa.

    Alte informatii

    Dacă informațiile de mai sus îți par interesante și crezi că rezonezi cu profilul descris, ne-ar face mare plăcere să te cunoaștem!

    O zi cu reușite îți dorim!