HR Project Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile HR Project Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Altele
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.10.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Ce ne-am dori de la acest profesionist?
    - Să fie pozitiv;
    - Să aibă minim 2-3 ani experiență relevantă n domeniul căutat;
    - Să fie lider, nu doar un manager;
    - Să dispună de experiență solidă n coordonare de echipe;
    - Să fie flexibil la oameni și idei;
    - Să aibă bune abilități de comunicare, planificare și organizare;
    - Să fie un coach profesional și, de ce nu, personal.

    Responsabilitati

    Câteva dintre responsabilitățile lui:
    - Coordonează și supervizează echipa de admin;
    - Îmbunătățește constant metodele de lucru și activitatea desfășurată;
    - Motivează și sprijină echipa n atingerea rezultatelor dorite;
    - Are în vedere respectarea procedurilor de lucru și a normelor existente;
    - Menține o bună relație cu partenerii, clienții și beneficiarii angrenați n procese;
    - Stabilește sarcinile și responsabilitățile fiecărei persoane din echipă;
    - Evaluează rezultatele proiectului la nivel micro și macro;
    - Identifică nevoile de evoluție ale membrilor echipei;
    - Pregătește o strategie bine definită pentru atingerea obiectivelor propuse;
    - Asigură toate mijloacele necesare echipei pentru a performa.

    Alte informatii

    Dacă informațiile de mai sus îți par interesante și crezi că rezonezi cu profilul descris, ne-ar face mare plăcere să te cunoaștem!

    O zi cu reușite îți dorim!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (140)