Specialist Administrare Credite Corporate (per. determinata)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Administrare Credite Corporate (per. determinata) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.10.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Cerintele postului

    Studii superioare economice sau tehnice;
    Vechime minima in activitate 2 ani in institutii financiar bancare;
    Reglementarile bancare specifice
    Cunostinte legate de analiza de portofoliu si monitorizare
    Cunoasterea produselor bancare si a modului de functionare a acestora
    Limba engleza – nivel mediu
    Aplicatiile IT specifice domeniului de activitate

    Responsabilitati

    Responsabilitati specifice

    Verifica si valideaza indeplinirea conditiilor precedente si efectueaza verificarile stipulate in reglementarile interne in vederea implementarii documentelor contractuale si a procesarii operatiunilor aferente acestora;
    Actualizeaza in aplicatia informatica obligatiile contractuale si activitatile specificate in deciziile de credit in vederea monitorizarii portofoliului de credite gestionat;
    Efectueaza verificarile stipulate in reglementarile interne, intocmeste fisele de monitorizare si situatia expunerilor si a garantiilor aferente clientilor corporate necesare a fi incluse in aplicatia de credit;
    Introduce, activeaza si actualizeaza informatiile pe durata de viata a garantiilor in aplicatia CMS , inclusiv determinarea eligibilitatii garantiilor.
    Transmite Departamentului Monitorizare Garantii solicitari de efectuare a publicitatii garantiilor reale mobiliare;
    Ofera suport in administrarea clientilor aflati in administrare normala si workout, in procesele aferente procedurilor legale si in actiunile de audit furnizand documentele in format electronic existente in aplicatiile informatice si a celor originale solicitate din locatiile de pastrare centralizata, fisa de monitorizare si rapoartele de monitorizare;
    Efectueaza activitati de incarcare a documentelor contractuale scanate in aplicatia de eligibilitate, verificare criterii de eligibilitate, identificare actiuni de remediere in vederea indeplinirii criteriilor de eligibilitate;
    Ofera suport, la solicitarea specialistilor sindicalizari, in vederea identificarii posibilitatilor de implementare in sistemele informatice ale bancii;
    Verifica indeplinirea conditiilor precendente si cererile de utilizare din punct de vedere al destinatiei utilizarii fondurilor, pe baza documentelor de finantare primite de la specialistii sindicalizari;
    Notifica specialistii sindicalizari cu privire la indeplinirea conditiilor precedente, contractuale, evenimente de incalcare a obligatiilor contractuale, datele de plata a dobanzilor, nivelul ratei de referinta utilizata in calcul, etc.;
    Actualizeaza in aplicatia informatica obligatiile contractuale referitoare la responsabilitatile privind activitatea de sindicalizare in vederea monitorizarii acestora;
    Proceseaza in sistemul informatic operatiunile specifice creditelor sindicalizate;
    Raspunde de inregistrarea in AEGRM a garantiilor reale mobiliare, verifica si monitorizeaza politele de asigurare aferente bunurilor admise in garantie, monitorizeaza rapoartele de evaluare pentru tranzactiile in care banca indeplineste rolul de Security Agent si notifica specilialistii sindicalizari in acest sens
    Efectueaza activitati de administrare si monitorizare a garantiilor emise de fondurile de garantare clientilor corporate, conform conventiilor incheiate cu fondurile de garantare, avand calitatea de punct unic de contact pentru personalul din Front-Office in relatia cu fondurile de garantare;
    Efectueaza activitati de administrare si monitorizare a creditelor si imprumuturilor interbancare la termen si a acordurilor incheiate cu institutiile financiare.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>