Analist Servicii Clienti (IT Software Industry)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Brainspotting active.


Vezi toate job-urile Analist Servicii Clienti (IT Software Industry) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Brainspotting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We are the leading technology recruitment and selection consultancy in Romania, working on highly specialized technologies for permanent and interim positions. Since our inception in 2001 as the first specialized IT recruitment agency in Romania we supported over 400 national and global clients in acquiring strategic IT talent for their business.

    We are deeply passionate about technology and highly responsible about our work. We understand the pressure of the business and the fact that you need fast and quality results. Therefore we always go for the extra mile to deliver the best IT&C talent for your business, no matter how challenging the project may seem.

    Cerinte

    CERINTELE POSTULUI:

    - Studii superioare;
    - Cunostinte fluente de limba engleza (citit, scris, vorbit) ; o alta limba de circulatie internationala reprezinta un plus;
    - Experienta in lucrul cu clientii;
    - Cunostinte bune de operare a calculatorului aplicatia MS Office;
    - Abilitate in lucrul cu cifrele.

    COMPETENTELE NECESARE:

    - Bune aptitudini de organizare;
    - Capacitatea de a lucra in conditii de stres;
    - Capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa;
    - Atentie la detalii;
    - Respectarea termenelor , regulilor si instructiunilor;
    - Asumarea responsabilitatilor aferente postului;
    - Proactivitate si spirit de initiativa;
    - Spirit de observatie si viteza de reactie;
    - Bune abilitati de comunicare.

    Responsabilitati

    Analistul Servicii Client acţionează ntr-un mediu multicultural oferind asistenta reprezentanţilor de vnzări, clientilor, partenerilor si sau grupurilor comerciale in ceea ce priveste operatiunile de acordare a preturilor speciale.

    Analistul Servicii Client este parte integrantă a echipei de operatiuni vanzari avand o varietate de responsabilităţi, cum ar fi:

    Asistenţă pentru Operaţiunile de Vanzari:

    - Punct de contact pentru echipa de operaţiuni vanzări si organizaţia de vanzări din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) in ceea ce priveste asistenta si suportul in operarea cererilor de preturi special conform procedurilor si regulamentelor convenite;
    - Ofera support echipei de vanzari si sau Operatiuni vanzari cu privire la procesul de preturi special utilizand toate modilitatile de comunicare ( scris , verbal );
    - Conform standardelor de calitate cerute, valideaza cererile trimise de clienti, parteneriechipele de suport pentru parteneri, reprezentantii de vanzari sisau grupurile comerciale, respectand termenul limita convenit;
    - Valideaza si sau creaza şi coordonează cereri standard şi non-standard, pentru o listă bine definită de clienţi , verificand si validand acuratetea datelor din cereri prin intermediul sistemelor si documentelor pentru a putea clientii sa comande produsele la preturile agreate;
    - Creeaza sau verifica analize de profitabilitate si scenarii pentru determinarea celei mai profitabile oferte de pretuire a produselor pentru fiecare cerere din procesul de preturi special agreate ; in cazul in care o oferta nu este in conformitate cu regulile si documentele in vigoare , cererea de pret este refuzata si se cere un pret mai putin agresiv;
    - Verifica daca preţurile, reducerile şi alte date sunt corecte conform documentatiei de process in vigoare , şi are sau cere in format electronic autorizaţiile necesare procesării cererilor;
    - Este la curent si aplica corect politicile de pret si regulile de procesare a cererilor (politici si reguli agreate la nivel EMEA) pentru a aproba conform planului de profitabilitatea agreat;
    - Este la curent cu reducerile şi alte informaţii necesare prelucrarii cererilor in sistem pentru a putea aproba corect si a nu incalca normele de audit in vigoare;
    - Verifica si valideaza justificarea cererii de preturi speciale si o aliniaza cu codul activitatii in vederea inregistrarii corecte in sistem;
    - Intocmeste rapoarte de activitate pentru a inregistra cererile primite lunar;
    - Intocmeste rapoarte pentru activItatea efectuata ori de cate ori i se solicita acest lucru de catre seful direct.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (134)