Front Desk/HR Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Front Desk/HR Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Bacau
  • Actualizat la: 02.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie cu capital 100% romanesc ce activeaza pe piata serviciilor de BPO din Romania. In prezent, avem doua trei puncte de lucru, in Bucuresti, Valcea si Bacau si deservim clienti din 13 industrii diferite. Ne mandrim cu o echipa de 450 de profesionisti, 250 de statii de lucru, proiecte desfasurate in 8 limbi straine si aproximativ 10 milioane de interactiuni anuale. Oferim clientilor nostri servicii de contact center, back-office, programe de coaching, solutii SaaS si servicii de recrutare si inchiriere de personal.

    Cerinte

    Psss...Stiai? Valoris Center deschide un nou sediu in Bacau! Suntem in cautarea unui nou coleg istet si decurcaret, caruia ii place sa fie mereu cu zambetul pe buze si cu un vibe bun. Daca punctul tau forte este organizarea, te incurajam sa aplici pentru postul de Front Desk/HR Assistant. Mai jos regasesti cateva cerinte pe care le-am avea si noi de la tine:

    Bune abilitati de comunicare;
    Capacitatea de a gestiona sarcini multiple;
    Abilitati organizatorice, responsabilitate, atentie la detalii;
    Limba engleza – nivel conversational;
    Curs Inspector Resurse Umane - constituie avantaj;
    Absolvent studii superioare.

    Responsabilitati

    Intampinarea candidatilor si vizitatorilor companiei;
    Primirea, direcționarea și rezolvarea diverselor mesaje/mailuri/apeluri sosite în recepție;
    Înregistrarea și direcționarea corespondenței către destinatarii specifici;
    Oferirea de suport in intocmirea, organizarea si inregistrarea documentelor specifice departamentului Resurse Umane, conform procedurilor departamentului;
    Oferirea de suport administrativ colegilor din zona de back-office in diverse situatii intampinate;
    Mentinerea relatiei cu furnizorii si personalul implicat in administrarea cladirii;
    Centralizarea necesarului de produse de papetarie.

    Alte informatii