Responsabil introducere - validare date

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Responsabil introducere - validare date active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Import-Export
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Afumati
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.10.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    CANDIDATUL IDEAL:

    - Bun cunoscator al programelor Ms. Word si Ms. Excel;
    - Rapiditate in tastarea datelor;
    - Persoana ordonata si corecta;

    Responsabilitati

    - Introducerea datelor de service in programul ERP;
    - Comunica telefonic cu clientii.

    Alte informatii

    BENEFICII:

    - Contract individual de munca cu perioada nedeterminata;
    - Salariu 1800 Lei net (in mana);
    - Ticete de masa - 15 Lei / tichet;
    - Prime de sarbatori;
    - Prima de Craciun pentru copiii minori ai angajatilor;
    - Fise pentru cafea;
    - Punctul de lucru se afla pe Sos. de centura la intrarea in comuna Tunari;
    - Transport asigurat din Bucuresti.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Remote

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Chitila,

    Vezi job-uri similare (237)