Operator validare date cu limba italiana, full remote
Angajator: | Randstad România |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.04.2024 |
Remote work: | Remote |
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
Educatie si pregatire profesionala:
● Absolvent/a al invatamantului superior
● Cunostiinte de limba italiana la nivel avansat;
● Foarte bune cunostinte operare calculator: pachet Office, Internet
Cerinte comportamentale si psihologice:
● Rezistenta crescuta la stres
● Bune abilitati de comunicare si relationare
● Atentie distributiva si concentrarea atentiei
● Capacitatea de analiza si sinteza
● Atitudine proactiva si gandire centrata pe rezultate
● Asumarea responsabilitatii
● Capacitatea de a relationa
● Incredere si conduita adecvata pentru stabilitate la locul de munca
● Abilitate numerica si verbală
c) Abilitati profesionale si personale:
● Punctual/a
● Eficient si de incredere
● Atentie la detaliu si calitatea rezultatelor
● Capacitatea de a realiza sarcini repetitive
● Capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
● Capacitatea de a prelucra si transmite informatii altor factori (persoane) decizionali.
● Urmarirea cu strictete a procedurilor si a normelor de calitate stabilite
● Profil etic/integritate
Descrierea generala a postului
● Introducerea datelor încasărilor brute, încasărilor nete, TVA, în corespondență cu contractele de programare a filmelor. Aceste date sunt cuprinse în bonurile de chitanța care pot fi vizualizate în sistemul de management.
● Solicitarea prin poștă sau telefonică a bonurilor de colectare lipsă de la cinematografe.
● Emiterea facturilor referitoare la listele încărcate anterior (facturile trebuie doar aprobate deoarece sunt generate automat de sistem.
● Inregistrarea chitantelor in același sistem de management. Chitanțele sunt trimise de noi și trebuie doar transcrise în sistemul de management.
● Consultarea si inserarea contractelor de programare si închiriere de filme in sistemul de management.
● Trimiterea extraselor de cont către clienți companiei.
● Solicitarea plăților de la clienți.
● Diverse rapoarte solicitate de către managerul direct.
- Abonament medical
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator introducere date cu limba italiana, part time, full remote Remote | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Data operator cu limba italiana, part-time, cunostinte de contabilitate 2564 RON NET / luna | |
Vezi job-uri similare (223) |
Raporteaza eroarea la