Specialist tn achizitii cu limba maghiara

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 22.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Cautam o persoana dinamica, comunicativa, cu spirit comercial si capacitate de organizare pentru a se alatura Departamentului Comercial din Brasov.


    Pentru reusita în aceasta misiune este nevoie de :


    - Bune abilitati de comunicare, convingere si negociere prin telefon;
    - Capacitate de a stabili relatii de afaceri de calitate cu clientii;
    - Excelente abilitati de comunicare în limba maghiara (nivel B2 minim) si în limba engleza (minim B1);
    - Cunoasterea de instrumente PC: Excel, Word, Internet, SAP.

    Responsabilitati

    În calitate de Specialist în achizitii cu limba maghiara, principalele tale misiuni vor fi:


    - Prospectarea prin telefon de noi parteneri, pentru a asigura dezvoltarea protofoliului de furnizori activi în zona alocata;
    - Identificarea interlocutorilor decidenti pentru a le propune solutii de revalorizare a stocurilor de marfa;
    - Constituirea unui dosar de achizitie care sa contina toate detaliile referitoare la: cantitati marfuri, conditii de vânzare, esantioane si poze în vederea luarii unei decizii privind achizitia de marfuri;
    - Urmarirea procesului de achizitie în scopul optimizarii si concretizarii acestuia, respectând astfel obiectivele stabilite;
    - Negocierea conditiilor de cumparare cu furnizorii (pret, cantitate, termen de plata, conditii transport) cu respectarea conditiilor impuse de catre seful de produs;
    - Crearea si actualizarea fiselor de furnizori din baza de date în vederea asigurarii corectitudinii informatiilor si facilitarea prospectarilor ulterioare;
    - Participarea la conferinte, prezentari de firme, târguri de specialitate în vederea prezentarii activitatii companiei si a detectarii de posibili parteneri printre furnizorii prezenti.

    Alte informatii

    Beneficii:


    - Formare la nivel interna?ional ;
    - Reale oportunit??i de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? dinamic? ?i de succes;
    - Pachet salarial atractiv.