Client Service Assistant - Entry Level

Angajator: LINK group
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Timisoara
  • Actualizat la: 26.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    LINK group este o companie multinațională cu peste 8 ani de activitate în România și peste 20 de ani de experiență în domeniul educației în Europa, fiind unul dintre liderii de pe piața serviciilor educaționale în România, Serbia și Bosnia. Ne luăm angajamentul de a forma cursanți din toată țara și de peste hotare, astfel încât aceștia să dobândească abilitățile de Business și IT de care au nevoie pentru a-și îndeplini ambițiile personale și profesionale.

    Activitățile noastre constau în oferirea accesului la cursuri online precum și în sală, iar una dintre activitățile cu care ne mândrim în mod deosebit este organizarea de seminarii gratuite pentru cursanții noștri prin intermediul Centrului pentru Dezvoltarea Carierei. De asemenea ne place să credem că facem o diferență valoroasă prin serviciile de consiliere educațională și în carieră pentru finalizarea cu succes a studiilor.

    Suntem un colectiv tânăr, plin de idei și cu libertate de mișcare în ceea ce facem, care creează multe oportunități de învățare pentru clienții noștri. Avem o atitudine deschisă și proactivă, căutând să ne ajutăm atât clienții cât și colegii în desfășurarea activităților zilnice. Pentru noi spiritul de echipă este foarte important și mereu ne bucurăm să aducem un nou membru în “familia” LINK group 😊

    Cerinte

    ✔ Cum arăți tu?

    - absolvent(ă) de cel mult doi ani al unui program de studiu de licență sau actual masterand;
    - cu abilităţi foarte bune de comunicare, respectiv rezolvare a problemelor;
    - și cu un nivel intermediar de limbă engleză.

    Responsabilitati

    ✔ Ce vei face?

    - vei fi persoana care intră în legatură cu studenţii LINK group de-a lungul anului de studiu (prin telefon, e-mail, mai rar faţă în faţă);
    - vei avea discuții 1:1 despre planul lor de studiu, structura cursurilor, dificultățile pe care le întâmpină, respectiv resursele de care dispun, cu scopul de a genera împreună soluții;
    - în funcție de natura situației, îi vei redirecționa pe cursanți către profesorii coordonatori, Departamentul Suportul Tehnic, Financiar sau Centrul pentru Dezvoltarea Carierei;
    - Identifici modalități de îmbunătățire a activităților si proceselor pe baza feedback-ului de la cursanți.

    Alte informatii

    ✔ Poziţia este disponibilă...
    - în Timișoara sau București, full-time:în două ture, 7/8 ore/zi în timpul săptămânii + fiecare a doua sâmbătă câte 4 ore. 08:00-16:00, 13/12:00-20:00 in timpul saptamanii. 09:00-13:00 sambata.

    ✔ Procesul de selecție constă în 3 etape scurte:
    - o discuție telefonică informală pentru a ne cunoaște,
    - o întâlnire la sediu prin care să te familiarizezi cu locul, jobul și echipa,
    - un interviu final cu un coleg din managementul LINK group.