Ofiter Suport Administrare Numerar

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.


Vezi toate job-urile Ofiter Suport Administrare Numerar active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank este o banca universala, oferind o gama completa de produse si servicii de cea mai buna calitate.


    Daca esti la inceput de cariera te invitam sa faci primul pas, cu un stagiu de practica sau un program de internship, sau identifica locul de munca ideal pentru tine si alatura-te echipei Raiffeisen Bank!

    Totodata daca esti un profesionist cu experienta, la Raiffeisen Bank iti oferim permanent oportunitatile pentru a iti dezvolta constant competentele si a atinge urmatorul nivel.

    Cerinte


    • Studii superioare finalizate;
    • Capacitate de lucru in echipa si colaborarea cu un numar mare de persone din organizatie;
    • Capacitate de rezolvare a problemelor
    • Buna intelegere a proceselor bancare si a fluxurilor operationale;
    • Cunostinte PC: MS Office, ICBS,
    • Limba engleza – nivel mediu

    Responsabilitati

    • Implementarea clientilor pentru serviciul de colectare si distribuire numerar. Procesarea tranzactiilor aferente colectarilor/distribuirilor de numerar de la/la clientii bancii precum si alte operatiuni relationate activitatii de numerar.
    • Reconcilierea conturilor de GL Casa pentru Furnizorii de Servicii.Reconcilierea conturilor de MFM-tranzactii cash in si schimb valutare
    • Asigura dotarea casieriilor cu echipamente specifice si acorda suport in activitatea de mentenanta a acestora.
    • Efectueaza operatiunile necesare pentru implementarea clientilor pentru serviciilor oferite, intretine baza de date aferenta. Asigura fluxul informational aferent serviciului de transport valori (solicitari de implementare locatii in colectare, modificare program colectare, planuri de paza, implementare cerinte costumizate, etc). Mentine relatia cu Furnizorii de servicii, Cash Management, Agentii RB.
    • Investigheaza serviciile si operatiunile reclamate de catre clienti pentru serviciile de transport si procesare numerar si efectueaza corectii pentru acestea , dupa caz. Inregistreaza incidentul in baza de incidente/reclamatii. Propune masuri de eficientizare a activitatilor desfasurate.
    • Verifica/inregistreaza/ monitorizeaza operatiunile pe conturie de creditori/debitori diversi ai departamentului. Intocmeste Memo de trecere pe venituri/cheltuieli a sumelor din conturile de debitori/creditori diversi
    • Monitorizeaza activitatea de evaluare bancnote efectuata in cadrul Centrelor de Procesare

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>