Ofiter Suport Administrare Numerar
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.Vezi toate job-urile Ofiter Suport Administrare Numerar active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | Raiffeisen Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.08.2019 |
Remote work: | On-site |
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.
Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.
Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.
Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.
Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!
• Studii superioare finalizate;
• Capacitate de lucru in echipa si colaborarea cu un numar mare de persone din organizatie;
• Capacitate de rezolvare a problemelor
• Buna intelegere a proceselor bancare si a fluxurilor operationale;
• Cunostinte PC: MS Office, ICBS,
• Limba engleza – nivel mediu
• Implementarea clientilor pentru serviciul de colectare si distribuire numerar. Procesarea tranzactiilor aferente colectarilor/distribuirilor de numerar de la/la clientii bancii precum si alte operatiuni relationate activitatii de numerar.
• Reconcilierea conturilor de GL Casa pentru Furnizorii de Servicii.Reconcilierea conturilor de MFM-tranzactii cash in si schimb valutare
• Asigura dotarea casieriilor cu echipamente specifice si acorda suport in activitatea de mentenanta a acestora.
• Efectueaza operatiunile necesare pentru implementarea clientilor pentru serviciilor oferite, intretine baza de date aferenta. Asigura fluxul informational aferent serviciului de transport valori (solicitari de implementare locatii in colectare, modificare program colectare, planuri de paza, implementare cerinte costumizate, etc). Mentine relatia cu Furnizorii de servicii, Cash Management, Agentii RB.
• Investigheaza serviciile si operatiunile reclamate de catre clienti pentru serviciile de transport si procesare numerar si efectueaza corectii pentru acestea , dupa caz. Inregistreaza incidentul in baza de incidente/reclamatii. Propune masuri de eficientizare a activitatilor desfasurate.
• Verifica/inregistreaza/ monitorizeaza operatiunile pe conturie de creditori/debitori diversi ai departamentului. Intocmeste Memo de trecere pe venituri/cheltuieli a sumelor din conturile de debitori/creditori diversi
• Monitorizeaza activitatea de evaluare bancnote efectuata in cadrul Centrelor de Procesare
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Ofiter Telesales - ING Office Cotroceni Mall Aplica fara CV | |
Economist/Contabil Aplica fara CV | |
Finance&Controlling Specialist BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (29) |
Raporteaza eroarea la