Manager echipa achizitii cu limba engleza

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 14.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Profilul candidatului :



    - Experienta de minimum 2 ani în coordonarea unei echipe.


    - Experienta într-un domeniu comercial.


    - Experienta în monitorizare de KPI’s si targete.


    - O buna capacitate de a oferi feed-back-uri individuale membrilor echipei.


    - Nivel avansat de limba engleza.


    - Leader, animator, coach si cu spirit antreprenorial.


    - Calitati de adaptare, open-mind, pragmatism.


    - Bune abilitati de comunicare si organizare, o atitudine proactive si corectitudine.
    - Cunoasterea de instrumente PC: Excel, Powerpoint,Word, Outlook, Internet.

    Responsabilitati

    Managerul echipei de achizitii va coordona spre succes o echipa de specialisti de achizitii.



    În calitate de Manager echipa achizitii cu limba engleza, principalele misiuni vor fi:



    - Coordonarea echipei de specialisti de achizitii (5-7 membri).
    - Acompanierea, motivarea si sustinerea membrilor echipei.


    - Monitorizarea indicatorilor cantitativi si calitativi.


    - Transmiterea permanenta de feed-back-uri membrilor echipei si asigurarea coaching-ului.
    - Delegarea task-urilor/sarcinilor si interventie în rezolvarea problemelor.
    - Dezvoltarea competentelor comerciale ale echipei.
    - Analizarea rezultatelor si raportare catre top management.


    - Organizeaza calatorii de afaceri în tarile pe care le gestioneaza.

    Alte informatii

    Beneficii :



    - Oportunit??i reale de a dezvolt? o carier? într-un mediu profesionist, împreun? cu o echip? dinamic? ?i de succes.


    - Training ini?ial ?i training-uri continue.


    - Sal? de recreere - mas? de foosball, PlayStation ?i Green Corner.


    - Vineri tematice ?i alte activit??i bazate pe conceptul "Happy people at work".


    - Loc de parcare privat.


    - Pachetul salarial include beneficii financiare ?i non-financiare.