Ofiter reclamatii-Divizia Operatiuni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Libra Internet Bank SA active.


Vezi toate job-urile Ofiter reclamatii-Divizia Operatiuni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Libra Internet Bank SA
Domeniu:
  • Banci
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Ai drept calitati spiritul dinamic, perseverenta si entuziasm? Iti doresti o cariera de succes in mediul financiar-bancar?

    Libra Internet Bank iti ofera oportunitati profesionale si tot suportul de care ai nevoie pentru a-ti construi cariera pas cu pas, trecand prin pozitii specifice unei institutii bancare.

    Iti oferim un mediu de lucru provocator, modern si orientat catre rezultate. Suntem organizatia care sustine tinerii exceptionali, ambitiosi, care doresc sa-si contureze un brand profesional si sa-si dezvolte cariera indrumati de specialistii bancii.

    Suntem o echipa tanara si dinamica. Vei gasi adevarati profesionisti, oameni cu experienta, comunicativi si proactivi care apreciaza performanta. Entuziasmul si energia acestora iti vor oferi o atmosfera de lucru placuta si colegiala.

    Te asteptam alaturi de echipa noastra!

    Cerinte

    Te potrivesti pentru acest job daca:
    Esti absolvent de studii superioare;
    Ai cunostinte financiar-bancare; experienta bancara constituie un avantaj;
    Ai bune abilitati de comunicare: te simti confortabil sa intocmesti raspunsuri scrise, sa discuti la telefon sau sa sustii prezentari;
    Ai spirit de observatie si esti atent la detalii;
    Esti orientat spre solutii si ai spirit de initiativa;
    Ai cunostinte de utilizare a programelor Power Point si Excel.
    Ai cunostinte de imba engleza nivel conversational (scris si vorbit).

    Responsabilitati

    Ce activitati vei avea?
    Vei fi responsabil pentru experienta generala a clientior bancii;
    Vei gestiona fluxul de reclamatii si sugestii;
    Vei comunica zilnic cu departamentele implicate pe fluxul de reclamatii;
    Vei propune masuri de preintampinare a problemelor semnalate de clienti;
    Vei identifica solutii de imbunatatire a serviciilor si produselor existente sau de creare a unora noi si vei urmari stadiu implementarii acestora.

    Alte informatii

    Motive sa ne alegi:
    Suntem tineri, varsta media este de 28 de ani;
    Ne place inovatia si tehnologia; 10% dintre angajatii nostri lucreaza in IT;
    Odata ajuns in echipa, te faci remarcat rapid si promovezi pe baza rezultatelor tale: 60% dintre colegii care ocupa pozitii manageriale, provin din promovare interna;
    Beneficiile pe care le vei avea, iti indeplinesc cele mai importante nevoi, dar si unele dintre visuri:

    · program flexibil
    · liber de ziua ta de nastere
    · o serie de vouchere de evenimente speciale (vacante, reduceri, cadou etc)
    · abonamente medicale premium la clinici de prestigiu
    · Bookster, 7Card, World Class
    · activitati in echipa
    · costuri bancare preferentiale (comisioane, schimburi valutare, dobanda credit).