E-Banking Officer

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.11.2019
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    • Minim doi ani de experienta in domeniul bancar sau minim un an de experienta in platile electronice (in cadrul institutiilor financiar-bancare sau companii de plati alternative – ex. PayU, MobilPay)
    • Experienta in a lucra in sisteme/aplicatii specifice instrumentelor de plata electronice
    • Studii superioare - de preferat in domeniile tehnice (Politehnica, ASE, etc)
    • Cunoasterea tipurilor de instrumente de plata electronice, a fluxului si tranzactiilor in plati electronice
    • Cunosterea legislatiei si a normelor BNR cu privire la operatiunile din aria de plati electronice constituie un avantaj
    • Limba engleza – nivel mediu (nivelul avansat constituie un avantaj)
    • Cunostinte IT- constituie un avantaj
    • Cunostinte aplicatie Multicash
    • Abilitati de operare in pachetul MS Office (cu precadere Excel) – nivel mediu, nivelul avansat constituie un avantaj
    • Abilitati in a lucra in aplicatii/ sisteme de plati electronice
    • Abilitati de comunicare si negociere
    • Orientare catre client si solutie
    • Gandire analitica
    • Abilitatea de a lua decizii in situatii complexe
    • Abilitatea de a asculta activ
    • Atentie la detalii
    • Orientarea inspre invatare si dezvoltare
    • Atitudine deschisa spre impartasirea cunostintelor si ideilor
    • Capabil sa lucreze atat in echipa cat si individual
    • Tehnocrat (usurinta de a lucra in sisteme/aplicatii); orientat inspre noi tehnologii, ultimele tendinte in industrie
    • Deschis la nou; adaptabil la schimbare
    • Abilitati de prioritizare si eficientizare

    Responsabilitati

    • Administrarea in conditii de calitate, in conformitate cu procedurile interne, a setarilor pentru aplicatiile E-Banking (MultiCash / Online Banking / BusinessNet / European Gate / MT94x / Trezolink / Apia).
    • Reconcilierea in conditii de calitate a incasarilor pentru furnizorii pentru care UCT presteaza servicii de colectare.
    • Supravegheaza functionarea in parametrii corespunzatori a canalelor electronice (MultiCash / Online Banking / BusinessNet / Mobile Banking) si a sistemelor aferente acestor servicii, escaladand catre departamentele abilitate orice functionare defectuoasa si urmarind remedierea acestora.
    • Executa operatiunile zilnice pe sistemele informatice in conformitate cu instructiunile de operare. Supravegheaza buna functionare a proceselor si a monitorizarilor automatizate.
    • Mentine relatia cu furnizorii de servicii pentru reconcilierea corecta a incasarilor si solutionarea disputelor privind plata facturilor emise de acestia clientilor comuni.
    • Asigura suport in activitatea de poprire / deblocare conturi pentru canalele electronice.
    • Administreaza eficient stocul de dispozitive DigiPass (PR / achizitie, gestiune stoc, gestiune / garantie dispozitive defecte, raportare consum catre departamentul Contabilitate).
    • Acorda consultanta si suport departamentului Cash Management – CIP&PB pentru rezolvarea problemelor specifice clientilor (modele de semnaturi, interfatari cu sistemele contabile ale clientilor, operatiuni cu banci partenere si vami).
    • Efectueaza raportarile cf. standardelor in vigoare (raportari interne si catre grup, BNR, MCTI).
    • Monitorizeaza si efectueaza teste regulate ale sistemelor de back-up si verifica periodic functionalitatea sistemelor conform planului de continuitate in caz de dezastru.
    • Cauta permanent noi posibilitati de optimizare in vederea cresterii eficientei, reducerii efortului manual si a riscului operational.
    • Ofera suport si expertiza in imbunatatirea si implementarea de noi solutii, servicii si produse E-Banking.