IT Network Support Officer (perioada determinata)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.Vezi toate job-urile IT Network Support Officer (perioada determinata) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | UniCredit Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.11.2019 |
Remote work: | On-site |
In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.
Cerinte
Educaţie, calificări şi pregătire specială
• Student sau diplomă universitară
Experienţă profesională
• Dacă nu a urmat cursurile unei Universităţi de Informatică, un an în industria IT sau în departamentul IT al unei întreprinderi mijlocii sau mari
• Experienţa în domeniul sistemelor bancare constituie un avantaj
Cerinţe aferente muncii
• Software Office
• PC Hardware Microsoft
• Sisteme de operare
• Concepte elementare de reţelistică, TCP/IP
• Aptitudini PC hardware
• Engleză fluent
• Permis de conducere
Cerinţe speciale
• Orientare catre client
• Planificare si organizare
• Orientare spre gasirea solutiilor
• Buna comunicare
• Atentie la detalii
• Flexibilitate, adaptabilitate la schimbare
• Abilitati de lucru sub presiune
• Spirit de echipa
• Asistenţă de prim nivel prin rezolvarea problemelor utilizatorilor prin telefon sau prin intervenţie pentru probleme legate de birou (hardware, software)
• Asistenţă de prim nivel pentru echipamentul activ de reţea
• Asistenţă de prim nivel pentru probleme de telefonie
• Efectuarea de modificări de software sau hardware la cererea supervizorului
• Instalarea şi configurarea de staţii de lucru, laptop-uri sau orice alte configuraţii PC speciale oferind copii de siguranţă ale datelor, dacă este cazul
• Asistenţă la videoconferinţă
• Raportarea problemelor nesoluţionate supervizorului direct
• Raportarea necesarului de reparaţii şi întreţinere
• Transfer de cunoştinţe pentru ceilalţi membri ai echipei
• Îndeplinirea sarcinilor descrise în documentul care cuprinde sarcinile & procesele legate de echipa de asistenţă IT, care sunt repartizate de şeful echipei, de o aplicaţie software Helpdesk sau sunt asumate voluntar
• Asistenţă periodică după program în conformitate cu orarul IT Support Services
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Jr. Support Officer - back office (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Specialist Creditare PF si consiliere IMM - Agentia Uverturii (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Expert creditare PF - Agentia Gorjului (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (68) |
Raporteaza eroarea la