Specialist Trezorerie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Trezorerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.

    Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
    Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.

    Cerinte

    Studii superioare absolvite
    Cunostinte avansate Excel
    Limba engleza nivel avansat- conditie obligatorie
    Experienta relevanta intr-un rol similar
    Capacitate de organizare, atentie la detalii, autonomie, comunicare efcienta.

    Responsabilitati

    Proceseaza plati zilnice de costuri, marfa si investitii in programele contabile si in programele bancilor partenere
    Lanseaza in programul de plati loturi de plati pentru furnizorii scadenti
    Efectueaza plati electronice si manuale pentru furnizorii de cheltuieli generale interni si externi investitii, deconturi, marfa si plati catre bugetul de stat
    Modifica informatiile bancare ale furnizorilor de marfa in programul contabil in baza solicitarilor primite atat pentru programul Negoce, cat si pentru ASAP
    Verifica termenele de plata pentru furnizorii de marfa

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Remote

    Vezi job-uri similare (48)