Administrator zonal logistica Timisoara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.Vezi toate job-urile Administrator zonal logistica Timisoara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Raiffeisen Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.06.2021 |
Remote work: | On-site |
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.
Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.
Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.
Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.
Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!
• Studii medii/ superioare (tehnice de preferinta);
• Experienta in administrarea imobilelor si infrastructura;
• Experienta in colaborarea cu autoritatile si furnizorii - constituie un avantaj;
• Flexibilitate si disponibilitate pentru deplasari frecvente;
• Abilitati de comunicare si relationare;
• Abilitati de planificare, organizare.
• Asigura serviciile logistice si conditiile de functionare a infrastructurii noninformatice din unitatile aflate in zona de responsabilitate .
• Administrarea contractelor de utilitati (urmarirea consumurilor, confirmarea platilor, reconcilieri si remedierea problemelor minore) incheiate pentru zona de responsabilitate;
• Monitorizarea si receptia lucrarilor de amenajare pentru unitati noi, reamenajate si ATM-uri, din zona de responsabilitate;
• Administrarea patrimoniului unitatilor din zona de responsabilitate (inventariere, transferul de bunuri, propuneri la casare);
• Obtinerea de avize, autorizatii, declaratii de impunere, certificate de inregistrare fiscala, etc. de la autoritatile locale;
• Plata taxelor, impozitelor si/sau impuneri legitime catre autoritatile locale.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Global Category Buyer Timisoara, | |
Spare Parts Planning Administrator Aplica fara CV | |
Buyer for Personal Protective Equipment & Chemicals Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (18) |
Raporteaza eroarea la